Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Αλεξίου Σπ. Γεώργιος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Πωγωνίου, με τον νυν και εκ νέου υποψήφιο δήμαρχο κ. Κώστα Καψάλη

 


Αποδεχόμενος την πρόσκληση του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΨΑΛΗ, έχω την τιμή να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της  «ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ». Στόχος μου είναι να αγωνιστώ για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου μου.

Ως μόνιμος κάτοικος της περιοχής του Παρακαλάμου, δραστηριοποιούμαι στον πρωτογενή τομέα παραγωγής (γεωργία – κτηνοτροφία) και ταυτοχρόνως διατηρώ κατάστημα εστίασης.

Ζητώ τη στήριξη των συνδημοτών μου ώστε να μπορέσω  να συνδράμω κι εγώ στην προσπάθεια ανάδειξης την περιοχής μου αλλά και να αγωνιστώ για ένα καλύτερο αύριο.

Με εκτίμηση

Γεώργιος Σπ. Αλεξίου

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

(Δημοτική Ενότητα Άνω Καλαμά)

«Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου»