Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΠΩΓΩΝΙ: Απάντηση στον «κτηνοτρόφο»

Φίλε «Κτηνοτρόφε», εγώ προσωπικά δεν έχω με κανέναν τίποτα, ούτε τσακώνομαι, ότι λέω και ότι γράφω το κάνω μόνο και μόνο για το καλό της περιοχής μας. Τώρα εάν μπήκα στην διαδικασία να απαντήσω και να γράψω, σαν απάντηση σε σένα, το κάνω μόνο και μόνο γιατί παρακολουθώ το τι γράφεις και μου αρέσει ο τρόπος σου, καθώς επίσης και μόνο που καταλαβαίνω ότι είσαι νέο άτομο με ανησυχία για το καλό του τόπου μας και νέος επαγγελματίας σε συγχαίρω, εγώ προσωπικά θα είμαι κοντά σου, συμπαραστάτης σε ότι θετικό λες και προτείνεις για το καλό του τόπου μας.
Εύχομαι με αυτά που γράφεις εσύ, να συγκινηθεί κάποιος η κάποιοι από την περιοχή μας, να σε ακούσουνε και ειδικότερα η Δημοτική Αρχή.
Επίσης σε συγχαίρω για το θάρρος της γνώμης σου, πρέπει κατά την γνώμη μου να συνεχίσεις έτσι και πάνω από όλα μην απογοητευτείς, κάποια στιγμή πιστεύω ο Δήμαρχος, εσένα να σε ακούσει και να πάρουν μπροστά οι μηχανές της Δημοτικής Αρχής.
Χίλια μπράβο.

Ο ΛΑΟΓΡΑΦΟΣ
ένας γνήσιος πατριώτης