Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις αρμοδίων που συγκαλύπτουν mobbing-bullying

Με αφορμή τον άδικο χαμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη, την όλη αδράνεια και συγκάλυψη και τον ενδεχόμενο δόλο των αρμοδίων, που άφησαν να διαδραματίζονται τέτοια φαινόμενα Bullying και που οδήγησαν στο αποτρόπαιο έγκλημα, τα εκ των υστέρων «κροκοδείλια δάκρυα» υπευθύνων, την συγκάλυψη των ενόχων μέχρι σήμερα, αλλά και από εδώ και πέρα, λόγω αδράνειας της πολιτείας να καλύψει το νομικό κενό, όπως το έχουν πράξει οι άλλες χώρες και το ζητά χρόνια η Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε οι εγκληματίες να πάνε στην φυλακή (εκεί που τους αξίζει), έχω να επισημάνω τα εξής: 

Το Bullying έχει επεκταθεί σε όλες τις δραστηριότητες της ζωής μας. Κυρίως υπάρχει έντονο το εργασιακό Bullying-Mobbing στο Δημόσιο και θύματά του υπάρχουν, όπου ανθεί η οικογενειοκρατία, οι κλίκες, οι παράνομες προσλήψεις και η ανομία κ.λπ.  Έχω υποστεί τα τελευταία περίπου 5 χρόνια στο ΕΜΠ άγριο Bullying-Mobbing από υψηλά ιστάμενους.  Τα έχω καταγγείλει καιρό τώρα (στην Βουλή, στους αρμόδιους Υπουργούς, Βουλευτές, Κόμματα, Συνήγορο του Πολίτη, Επιθεώρηση Εργασίας, ΜΜΕ κ.λπ.).  Όμως τα πάντα συγκαλύπτονται. Ζητούσα επίμονα νομοθετική ρύθμιση από τους πιο πάνω, ώστε να σωθούν τα θύματα Bullying-Mobbing και όλοι αυτοί σιωπούσαν.  Τώρα στέλνουν «συλλυπητήρια» στους χαροκαμένους γονείς του παλικαριού.  Αυτοί οι κύριοι να ξέρουν ότι οι πράξεις τους,  τους καθιστούν συνενόχους.  Όλοι μου δήλωναν «Αν-αρμόδιοι»!  Μαζί με τους εγκληματίες να διωχθούν και αυτοί που δεν έπραξαν τίποτα, ενώ γνώριζαν, για την προστασία θυμάτων Bullying-Mobbing (κάθε μορφής και κυρίως εργασιακού), γιατί είναι και αυτοί συνένοχοι.
Ζητώ από όλους αυτούς την αποκατάστασή μου για οποιεσδήποτε βλάβες έχω υποστεί (ηθικές κ.λπ.) από το άγριο Bullying-Mobbing, που έχω υποστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, συνεχώς, μεθοδευμένα, συστηματικά και για τις πράξεις και παραλείψεις τους, που οδήγησαν στην συγκάλυψη του θέματος.

Γεώργιος Β. Λουλούδης