Αφορμή αποτέλεσε η βελτίωση του οδικού άξονα από Κακαβιά μέχρι Τίρανα, καθώς και του δρόμου προς τον τάφο του Κοσμά του Αιτωλού, τον οποίο επισκέφτηκε, χθες Κυριακή.
«Αυτό προκαλεί μεγάλες υποχρεώσεις στην ελληνική πλευρά, ώστε άμεσα η Ιόνια Οδός να μην σταματήσει στη διασταύρωση Σκλίβανης, αλλά να φτάσει στην Κακαβιά. Αυτό το λέω προς την κεντρική διοίκηση, γιατί πλέον ο δρόμος από Τεργέστη έως Γιάννενα, θα πρέπει να μας απασχολήσει.
Έχουμε ευθύνες ως Ελλάδα να προωθήσουμε αυτά τα πράγματα στον τόπο μας. Και ίσως πρέπει να σκεφτούμε ότι τα εδάφη είναι πολύ πιο βατά στην περίπτωση σύνδεσης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με σιδηροδρομική γραμμή μέσω του αλβανικού χώρου με την Τεργέστη».
Για την εκτροπή του Αχελώου
Ο κ. Καχριμάνης επανέλαβε την πάγια θέση της Περιφερειακής Αρχής για την εκτροπή του Αχελώου:
«Θεωρώ ότι είναι εθνικό έγκλημα που δεν τελειώνει το έργο. Είναι ένα έργο έτοιμο, το οποίο θα δώσει μεγάλη ανάσα στην εθνική οικονομία και θα αλλάξει την τύχη της Θεσσαλίας και της δικής μας περιοχής. Το έργο είναι τελειωμένο, και αποτελεί υποχρέωση της ηγεσίας του Συμβουλίου της Επικρατείας να πάει να το δει και μετά να βγάλει αποφάσεις».
Moνάδα Απορριμμάτων
Στο τελικό του στάδιο βρίσκεται ο διαγωνισμός για την κατασκευή της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Αστικών Στερεών Αποβλήτων (Α.Σ.Α.) Περιφέρειας Ηπείρου, καθώς σήμερα έγινε το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, σύμφωνα με ανακοινώσεις του Περιφερειάρχη κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη.
«Τα πρώτα στοιχεία- όπως είπε- είναι πολύ ενθαρρυντικά. Οι δύο πρώτες από τις προσφορές που υπάρχουν είναι κατά μακράν μπροστά ως προς το κόστος ανά τόνο των απορριμμάτων στο εργοστάσιο, καθώς και μεγάλο το ποσοστό της ανακύκλωσης που δίνεται και μάλιστα με ασφαλιστικές δικλείδες. Θεωρώ ότι από όλη την Ελλάδα η πιο πετυχημένη προσπάθεια που έγινε αντιμετώπισης των σκουπιδιών είναι στην Ήπειρο. Από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής είμαστε περίπου στα 40 ευρώ/ τόνο σε κόστος, όταν σε άλλες περιοχές το κόστος έχει φτάσει μέχρι τα 57 ευρώ».
ΠΗΓΗ: www.ypodomes.com