Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΣΗΣΑΝ ...ΕΜΙΣΗΣΑΝ ΤΗ ΔΟΞΑ ΟΥΔΕΙΣ!!! (κι ας μιλάμε για ένα "πολιτικό γήπεδο 5x5)

Αγαπητοί φίλοι, χαιρετώ σας και σας εύχομαι καλό υπόλοιπο διακοπών. Πρόσφατα, αδερφικός φίλος, μου αποκάλυψε την τηλεφωνική συνέντευξη -ο Θεός να την κάνει- που έδωσε ο Δ. Ντότης σε blog του Πωγωνίου.
Αρχικά, έχω ηθική υποχρέωση να ενημερώσω τον κόσμο που τον άκουσε, πως προεκλογικά, έκανα τεράστιο αγώνα προκειμένου να τον πείσω να είναι υποψήφιος ............ πολλές φορές δε, ξεσπούσε σε μένα, μετά από τις μικρές συγκεντρώσεις που είχαμε, παρουσία τρίτων.... κι επειδή έχω μάθει να μιλάω καθαρά, μιλάω για τους κ.κ. Μποντίνη, Καρέτσο, Μάτσικα, Χαρισιάδη  και πολλούς ακόμα, με ύβρεις κατά του κ. Ντόντη και φυσικά με τη γνωστή "καραμέλα" της αποχώρησης από το συνδυασμό.
Καταλαβαίνετε, πως με μεγάλη έκπληξη άκουσα να είναι πια μελιστάλαχτος, μιλώντας για κάποιον που μισούσε κυριολεκτικά, επειδή από ένα "τίποτα", έγινε ένα επίσης "τίποτα" με τίτλο!!!
Προσωπικά, μετά το εμετικό άκουσμα, αισθάνομαι απόλυτα καθαρή με τη συνείδησή μου.
Όσο για κάποιους που πιθανόν να έχουν απορίες, είμαι στη διάθεσή τους.
Ευχαριστώ θερμά, να είστε καλά και που και που ... να φρεσκάρετε τις μνήμες σας.
Πάντα με σεβασμό

Νανά Ζαφειροπούλου