Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Βιάστηκε να επιβεβαιώσει;

Σε σχόλιό μου περί της ανυπαρξίας της δημοτικής παράταξης " ΄Ολοι μαζί" του Φάνη Στεργίου, στα δρώμενα του Δήμου Πωγωνίου, δεν απάντησε όπως θα περίμενα, ο ίδιος ή κάποιος συνεργάτης του, αλλά ο αντιδήμαρχος και τυπικά αντίπαλός του Χρήστος Γκόγκος, με θέμα βέβαια (για να συσκοτίσει:) τις πιστώσεις για τις πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις.

Και αφού μπέρδεψε ο αντιδήμαρχος τα τσεκούρια με τις λεύκες και αφού δεν κατάλαβε την ουσία του συγκεκριμένου σχολίου μου, το χειρότερο γι'΄αυτόν είναι ότι μεταβλήθηκε συνήγορο υπεράσπισης του Φάνη Στεργίου!!!
Αγαπητέ φίλε - πρώην σύντροφε(;) Χρήστο σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, η ουσία δεν είναι πόσα χρήματα δόθηκαν για τις εκδηλώσεις του καλοκαιριού, αλλά πόσα χρήματα ψηφίστηκαν -και μπορεί- να ξοδευτούν όλο το χρόνο.
Και εκεί είναι το ζουμί της υπόθεσης.
Και σε ότι αφορά τις επιχορηγήσεις, εγώ δεν ήμουν τρόφιμος, ούτε φυσικά είμαι, κάποιας δημοτικής αρχής και ποτέ δεν άσκησα εξουσία.


Ευχαριστώ και πάλι για τη φιλοξενία.


Ακάκιος