Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

Τάσσης Γ. Σπυρίδων: Σας ζήτω να με εμπιστευτείτε, να μου δώσετε την ευκαιρία και να με στηρίξετε με την ψήφο σας στις ερχόμενες εκλογές της 8ης Οκτωβρίου

 


Φίλες και Φίλοι, Αγαπητοί  συγχωριανοί.

Είμαι ο Σπυρίδων Τάσσης του Γεωργίου και της Κωνσταντίνας. Γεννήθηκα, μεγάλωσα, ζω και εργάζομαι ως αγρότης στην Βροντισμένη.

Τελείωσα το Γενικό Γυμνάσιο Δολιανών και την τεχνική σχολή τμήματος μηχανικών στον ΟΑΕΔ Ιωαννίνων.

Με αίσθημα σεβασμού και ευθύνης στέκομαι μπροστά σας και σας κάνω γνωστό, ότι μετά από πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Πωγωνίου και νυν Δημάρχου κ. Κωνσταντίνου Καψάλη δέχτηκα να είμαι εκ νέου υποψήφιος Πρόεδρος για την Τοπική Κοινότητα του χωριού μας με τον συνδυασμό «Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου».

Είμαι ένας άνθρωπος νέος σε ηλικία, έχω όρεξη για δουλειά, έχω διάθεση, έχω όνειρα και το σπουδαιότερο αγάπη για τον τόπο μας.

Είμαι έτοιμος να εργαστώ, αλλά και να δεχτώ τις προτάσεις και τις συμβουλές των μεγαλυτέρων για κάθε ζήτημα του χωριού μας που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

Θεωρώ, ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν έχω, ως νέος εχθρούς και αντιπάλους.

Αντίπαλοι μας είναι τα καθημερινά προβλήματα του χωριού μας, και του τόπου μας, για αυτό και σε αυτά θα επικεντρώσω το ενδιαφέρον.

Όνειρο μου είναι να μεταμορφώσω και να δω το χωριό μας, τον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα, ζω, εργάζομαι και που αγαπώ.

Σας ζήτω να με εμπιστευτείτε, να μου δώσετε την ευκαιρία και να με στηρίξετε με την ψήφο σας στις ερχόμενες εκλογές της 8ης  Οκτωβρίου, να δώσετε τόπο στα νιάτα, να κάνω πράξη καινούργια σχέδια για τον τόπο μας.

Μετά τιμής και σεβασμού

Σπυρίδων Γεωρ. Τάσσης

Υποψήφιος Πρόεδρος Τοπικού Διαμερίσματος Βροντισμένης

Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου