Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Θανάσης Φωτίου: Ανοιχτή επιστολή προς όλους τους Πωγωνίσιους


Μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα των εκλογών.
Φίλες και φίλοι μου Πωγωνίσιοι, και φέτος αποφάσισα με τις κόρες μου Σεβαστούλα και Κατερίνα να θέσω υποψηφιότητα στο δήμο Πωγωνίου με τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου κ. Καψάλη Κωνσταντίνου "Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου", με στόχο να προσφέρω στα κοινά όπως ακριβώς έκανα απ'οταν θυμάμαι τον εαυτό μου.
Να ευχηθώ σε όλους τους συνυποψήφιους μου δημοτικούς συμβούλους και προέδρους κοινοτήτων καλή επιτυχία αλλά και στους "αντιπάλους" μου έναν καλό και τίμιο αγώνα.
Γιατί οι κοινοί μας στόχοι είναι η καθημερινότητα των συγχωριανών μας, η ασφάλειά τους αλλά και η προσδοκία να επιστρέψουν οι νέοι στα χωριά μας δημιουργώντας για εκείνους κίνητρα.
Να ευχαριστήσω από καρδιάς και όλους όσοι με γνωρίζετε και με στηρίζετε, αλλά και στους καινούριους φίλους που απέκτησα τα τελευταία χρόνια ως Αντιδήμαρχος Πωγωνίου.
Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι είχα κι έχω την καλύτερη συνεργασία με όλους τους υπαλλήλους του δήμου μας και να τους ευχαριστήσω γι' αυτό.