Ο ΔΕΔΔΗΕ για μια ακόμη φορά
εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα
που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να
αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών
λογαριασμών (IBAN κλπ).
Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του
ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για
λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς
υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής
ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια
του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος
του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με
τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε
μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).