Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023

Θωμάς Πρόκος: Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό "ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ"

Ονομάζομαι Πρόκος Θωμάς (Μάκης) διαμένω μόνιμα στον Παρακάλαμο όπου και διατηρώ την δική μου επιχείρηση με ξυλοτεχνικές εργασίες.

Η δραστηριοποίηση λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας, στα περίπου εξήντα χωριά του Δήμου μας, η καλή γνώση των προβλημάτων της περιοχής μας (τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο), τα οικονομικά ζητήματα που ταλανίζουν την περιοχή, αλλά και η επικίνδυνη μείωση του νέου ανθρώπινου δυναμικού στα χωριά μας (χαρακτηριστικό παράδειγμα της μείωσης του μόνιμου πληθυσμού των χωριών μας φαίνεται στις επίσημες απογραφές που διενεργήθηκαν το 2011 και το 2021), με οδηγεί στην απόφαση να ανακοινώσω την Υποψηφιότητα μου ως Περιφερειακός Σύμβουλος στις επερχόμενες Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές του Οκτωβρίου με τον συνδυασμό "ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ" επικεφαλής του οποίου είναι ο κ. Γιάννης Στέφος.

Τη μάχη αυτή θα τη δώσω με σεβασμό προς τους συμπολίτες μου και τους συγχωριανούς μου οι οποίοι τόσα χρόνια με τιμούνε με την εμπιστοσύνη τους.

Με τη δική σας δύναμη, υποστήριξη και με μοναδικό κίνητρο την αγάπη για τον τόπο μου αλλά και για όλα τα χωριά του Δήμου Πωγωνίου, θα προσπαθήσω να εκλεγώ και παράλληλα να δώσω τους αγώνες τόσο σε τοπικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο για να καταφέρουμε να ανταπεξέλθουμε και να αλλάξουμε τον τόπο μας προς το καλύτερο.

Θωμάς Κ. Πρόκος

Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Νομού Ιωαννίνων 

"ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ"