Όσον αφορά την υπουργοποίηση του δήλωσε ότι «Βρέθηκα γι' αυτό το διάστημα σε αυτήν τη θέση, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω σε πολλά συγκεκριμένα θέματα, να ξεπεράσουμε αντιθέσεις, να υπάρξει ηρεμία και να προχωρήσουμε».
Μάλιστα, επισήμανε πως:«Δεν χρειάζεται να μάθω πράγματα, γιατί μπαίνοντας στο υπουργείο ξέρω τί σημαίνει εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, δηλαδή έχω γνώση των θεμάτων στην ουσία τους'' υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
«Δεν θα ήθελα να μιλήσω, τόσο για αλλαγή, όσο για εισαγωγή και προώθηση ενός μεγάλου θέματος, εάν έχω τον χρόνο να το περάσω και αναφέρομαι στο νέο Λύκειο, σε μια άλλη μορφή Λυκείου, που θα αποκαταστήσει το μορφωτικό του ρόλο και θα το αποσπάσει από τον φροντιστηριακό και απαξιωμένο χαρακτήρα του ώστε να γυρίσουν οι μαθητές στο σχολείο και να ανέβει ο δάσκαλος. Αυτό είναι όραμα. Το έχω δουλέψει στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία. Δουλεύτηκε και εδώ, επί υπουργίας της κ. Διαμαντοπούλου, και βεβαίως μια αλλαγή στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων στα πανεπιστήμια για ένα πιο δίκαιο και ανθρώπινο σύστημα», συμπλήρωσε ο υπουργός.