Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Φωτίου Θανάσης: Ευχαριστήρια επιστολή


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες μου με την οριστική ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Δημοτικών εκλογών θέλω να σας μοιραστώ τη χαρά μου αλλά και το αίσθημα ευθύνης που νιώθω. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου που με την ψήφο τους με κατέταξαν 1ο στην Δημοτική Ενότητα  Άνω Καλαμά και 4ο σε όλο το Δήμο Πωγωνίου.
Να ευχαριστήσω και όλους όσους δε μπόρεσαν να με στηρίξουν άλλα βλέπω στο πρόσωπο τους της εκτίμηση τους για εμένα.
Να συγχαρώ όλους όσους διεκδίκησαν μια θέση στο δημοτικό συμβούλιο και είτε το κατάφεραν είτε όχι.
Προσωπικά έδωσα ένα ωραίο και τίμιο αγώνα.
Οι εκλογές για έμενα στα χρόνια που εμπλέκομαι είναι γιορτή της δημοκρατίας.
Το νέο Δημοτικό Συμβούλιο είναι ενισχυμένο με καινούριες φωνές και είμαι σίγουρος πως όλοι θα πράξουμε το καλύτερο δυνατό για το δήμο μας και τη καθημερινότητα των δημοτών μας.
Να ευχηθώ σε όλους καλή θητεία και σε ό,τι αφορά εμένα προσωπικά θα συνεχίσω να δίνω το καλύτερο που μπορώ εκφράζοντας πάντα το κοινό συμφέρον. 
Οι εκλογές τελείωσαν αλλά με την καλή διάθεση για συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων και τη πολύτιμη βοήθεια των υπαλλήλων του δήμου μας να συμβάλλουμε στην καθημερινότητα των πολιτών με την επίλυση των όποιων προβλημάτων.
Να ευχηθώ καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση με τους συνδημότες που ερχόμενοι τα καλοκαίρια δίνουν περισσότερη ζωή στα χωριά μας.