Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Απάντηση στα ψεύδη του ΕΜΠ

Αξιότιμε Κύριε Νικολόπουλε,
Σας ευχαριστώ θερμά για τις ενέργειές σας.
 Θα παρακαλούσα να λάβετε υπόψη σας και να δώσετε στο αρμόδιο Υπουργείο , στην Βουλή κ.λπ., όλα τα emails, με συνημμένα έγγραφα και όλο το φωτογραφικό υλικό που σας έχω στείλει διαχρονικά, που προδήλως ενοχοποιούν τους θύτες.
Οφείλω επίσης  να σας υπενθυμίσω και πάλι, ότι τις 25 Φεβρουαρίου 2015, μου εδόθη το με αριθμό πρωτοκόλλου 3495/24-02-2015 έγγραφο του ΕΜΠ, με θέμα «Σχετικά με το περιεχόμενο των με αρ. πρωτ. 23894/10-12-2014 και 24121/05-12-2014 εγγράφων του ΕΜΠ», που ενδέχεται να το  υποβάλουν και σε εσάς, στα πλαίσια της κάλυψης των θυτών.
Σε καμιά περίπτωση δεν δέχομαι τα αναγραφόμενα σε αυτό το έγγραφο του ΕΜΠ με αριθμό πρωτοκόλλου 3495/24-02-2015.
Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση τις αιτιάσεις τους, την αντιστροφή της ηθικής και της πραγματικότητας, την συγκάλυψη των θυτών κ.λπ.
Είναι εργασιακή παρενόχληση, mobbing, κακομεταχείριση, ανελέητος πόλεμος εναντίον μου, κανιβαλισμός χωρίς έλεος κ.λπ., από mobber/s, που υφίσταμαι για μεγάλο χρονικό διάστημα (τα τελευταία 5 έτη περίπου), μεθοδευμένα, συστηματικά, καθημερινά, και με συγκάλυψη των ενόχων.
Αντιφάσκουν, αποκρύπτουν τα εγκλήματα εναντίον μου, αντιστρέφουν την ηθική, ξεχνούν το απαράδεκτο  περιεχόμενο των αναφερόμενων εγγράφων τους και εν ολίγοις ζητούν «τα ρέστα» από το θύμα τους!


Σας υπενθυμίζω:
1) Στις 11 Δεκεμβρίου 2014 μου εδόθη το έγγραφό του ΕΜΠ με αριθμό πρωτοκόλλου 23894/10-12-2014, με συνημμένα:
α) Φωτοαντίγραφο του εγγράφου του ΕΜΠ με αριθμό πρωτοκόλλου 24121/05-12-2014 που είχαν αποστείλει στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, χωρίς να αναφέρεται κοινοποίηση σ’ εμένα, όπως κατά νόμο όφειλαν. Αυτό το έγγραφο επικαλείται τώρα το αρμόδιο Υπουργείο!!!!
β) Φωτοαντίγραφο εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Διεύθυνσης Προσωπικού Α.Ε., Τμήμα Γ΄ Διοικητικού Προσωπικού, με αριθμό πρωτοκόλλου 137577/Β2/ ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ/02-9-2014 και το οποίο μου κοινοποίησαν με μεγάλη καθυστέρηση (παρά την υπόδειξη του εν λόγω Υπουργείου να μου κοινοποιηθεί δια του Ε.Μ.Π.) και με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Σε κάθε περίπτωση τα αναφερόμενα για το πρόσωπό μου, στα έγγραφά τους με αριθμούς πρωτοκόλλου 23894/10-12-2014 και 24121/05-12-2014 (φωτοαντίγραφο), αποτελούν ψεύδη, τυγχάνουν παντελώς ανυπόστατα, συκοφαντικά, άκρως δυσφημιστικά, αναπόδεικτα και ενδεχομένως δόλια.
Διαμαρτύρομαι εντονότατα για τους ανήθικους και ψευδείς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπό μου, που ανέγραψαν στα πιο πάνω έγγραφα και τα επέδειξαν και απέστειλαν σε πλήθος υπηρεσιών, με ενδεχόμενο σκοπό την συγκάλυψη των εγκλημάτων που διαπράχτηκαν μεθοδικά, συνεχώς και για πολύ μεγάλο διάστημα εναντίον μου.
2) Στις 16 Φεβρουαρίου 2015 (!!) μου κοινοποιήθηκε  το έγγραφο του Ε.Μ.Π., με αριθμό πρωτοκόλλου 15/28-01-2015, που εστάλη στο ΥΠΑΙΘ, Δ/νση Προσωπικού Ανωτάτης, Τμήμα Γ.
Δεν μου εδόθη κανένα συνημμένο, ούτε τα αναφερόμενα ως σχετικά.
Οι φράσεις του εν λόγω εγγράφου, όπως «αιτιάσεις του υπαλλήλου», «να εκφράζει ελεύθερα την άποψη του» κ.λπ., δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στα πραγματικά γεγονότα.
Δεν είναι ούτε «αιτιάσεις μου», ούτε «απόψεις μου» για να περνά η ώρα.
Επαναλαμβάνω ότι είναι εργασιακή παρενόχληση, mobbing-bullying, κακομεταχείριση, ανελέητος πόλεμος εναντίον μου, κανιβαλισμός χωρίς έλεος κ.λπ., από mobber/s, που υφίσταμαι για μεγάλο χρονικό διάστημα (τα τελευταία 5 έτη περίπου), μεθοδευμένα, συστηματικά, καθημερινά, και με συγκάλυψη των ενόχων.
Απαιτώ την αποκατάστασή μου για οποιοσδήποτε μορφής βλάβη (ηθική κ.λπ.) έχω υποστεί διαχρονικά, σύμφωνα με την έννομη τάξη.
Τέλος επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Πιστεύω ακράδαντα ότι το όλο θέμα θα συγκαλυφθεί. Αυτό δείχνει η αυθαιρεσία για χρόνια του θυτών.
Με εξαιρετική τιμή

Γεώργιος Β. Λουλούδης