Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Ε.Ε.: Μειώνεται μόλις στο 5%, η εισφορά της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά έργα

Επιπλέον ανάσα για τα δημόσια οικονομικά της Ελλάδας και την πραγματική οικονομία δίνει απόφαση της Κομισιόν για μείωση της εθνικής συμμετοχής, μόλις στο 5%, των συγχρηματοδοτούμενων από την Ε.Ε. έργων.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διά των αρμόδιων γενικών της διευθύνσεων, ζητά η άνευ προηγουμένου αυτή ευνοϊκή ρύθμιση για τη χώρα μας να εγκριθεί τάχιστα, με «επείγουσα διαδικασία» και να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατόν.
Πρόσφατα η Κομισιόν είχε ήδη εγκρίνει τη μείωση από 21% σε 15% της εθνικής συμμετοχής στα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ έργα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Έθνους της Κυριακής», η νέα αυτή στήριξη της Επιτροπής έρχεται να συμπληρώσει το «ευρωσχέδιο Μάρσαλ», που προωθεί η ΕΕ για την ανακατανομή των κοινοτικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ με έμφαση στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης, καθώς και στην καταπολέμηση της ανεργίας.
Στόχος του προγράμματος είναι η πλήρης αξιοποίηση των 15,5 δισ. ευρώ που καλείται να απορροφήσει η Ελλάδα από τα κοινοτικά ταμεία της περιόδου 2007-2013, με δεδομένο ότι μέχρι στιγμής έχουν κατανεμηθεί μόλις τα 4,9 από το συνολικό ποσό των 20,4 δισ. ευρώ που αντιστοιχούν στην Ελλάδα.
Προς αυτόν τον σκοπό η Κομισιόν δημιούργησε ειδική «Ομάδας Εργασίας» που θα παρέχει τεχνική βοήθεια στη χώρα μας.

ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: Ήρθε η ώρα να πληρώσουν όσοι κρύβουν τα εισοδήματά τους

Ήρθε η ώρα να πληρώσουν όσοι κρύβουν τα εισοδήματά τους, τόνισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, κατά την σημερινή δεξίωση για την 37η επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας.

Ο κ. Παπούλιας αναφέρθηκε στις αποφάσεις της έκτακτης Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης, περιγράφοντάς τις ως «βήμα προς την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση που έγινε, αν και με μεγάλη καθυστέρηση», ενώ έκανε λόγο για διαρκή και όχι μάταιο αγώνα για τις κατακτήσεις που διεκδίκησε το αντιδικτατορικό κίνημα για «ψωμί, παιδεία, ελευθερία».
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναφέρθηκε ακόμη στα τραγικά γεγονότα της Νορβηγίας, εκφράζοντας τον αποτροπιασμό του και την αλληλεγγύη του προς τον νορβηγικό λαό.
Απευθυνόμενος στους πολιτικούς, σημείωσε ότι η οικονομική κρίση έγινε και πολιτική, ενώ κάποιοι επιδιώκουν να γίνει και κρίση της ίδιας της Δημοκρατίας.
Τους κάλεσε να μιλούν περισσότερο, να παρεμβαίνουν, να μην αφήνουν, όπως είπε χαρακτηριστικά, όλο τον δημόσιο χώρο σε όσους μιλούν πολύ χωρίς λόγο ή για δικούς τους λόγους.

ΧΑΡΑΥΓΗ ΠΩΓΩΝΙΟΥ: Πυρκαγιά σε δασική έκταση

Στο ελληνικό έδαφος, στις περιοχές Χαραυγής και Κτισμάτων του Δήμου Πωγωνίου, πέρασε το απόγευμα της Κυριακής η πυρκαγιά, που είχε εκδηλωθεί νότια της Κακαβιάς, στην Αλβανία. Στην κατάσβεσή της παίρνουν μέρος δύο πυροσβεστικά αεροπλάνα, ένα ελικόπτερο και πυροσβέστες.

Πυρκαγιά σε δασική έκταση στη περιοχή Χαραυγή  εκδηλώθηκε λίγο πριν από τις έξι σήμερα το απόγευμα.
Η φωτιά γρήγορα πήρε διαστάσεις και έκαιγε δασική έκταση.

ΠΟΝΤΙΚΑΤΕΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά

Τέθηκε υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε χθες το απόγευμα στην περιοχή Ποντικάτες του Δήμου Πωγωνίου.
Στο σημείο βρίσκονται δύο οχήματα της πυροσβεστικής με δέκα άτομα πεζοπόρο τμήμα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: «Φέρτε πίσω τις καταθέσεις»

Έκκληση Βενιζέλου προς κεφαλαιούχους αλλά και μικροκαταθέτες.


«Δεν θριαμβολογούμε. Είναι μια νέα ευκαιρία να αξιοποιήσουμε γρήγορα και εντατικά το τεράστιο περιθώριο που μας δόθηκε για να αλλάξουμε τον δημόσιο τομέα για να επιστρέψει η οικονομία το συντομότερο στην ανάπτυξη».
Αυτό είναι το μήνυμα του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος με δήλωσή του στο «Βήμα της Κυριακής», απευθύνει έκκληση στους επιχειρηματίες, κεφαλαιούχους και εφοπλιστές να «φέρουν πίσω τις καταθέσεις τους και να κινητοποιήσουν όλους τους διαθέσιμους πόρους για επενδύσεις και ανάπτυξη».
Μάλιστα τους καλεί να συμμετάσχουν στο «σχέδιο Μάρσαλ», στο οποίο θα συγκεντρωθούν πόροι άνω των 14 δισεκατομμυρίων ευρώ από τα διαρθρωτικά ταμεία και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Ο κ.  Ευάγγελος Βενιζέλος καλεί ακόμη και τους απλούς πολίτες να καταθέσουν και πάλι τα χρήματά τους στις τράπεζες.


«Και αυτοί που πήραν τα λεφτά τους και τα έχουν στο σπίτι, γιατί οι αποταμιεύσεις είναι λίγες, για λόγους ασφαλείας αλλά και για λόγους συμμετοχής στην εθνική προσπάθεια, ας τα επιστρέψουν στις τράπεζες».

ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ: Συνάντηση με τον αρχηγό της ΕΛΑΣ, κ. Λευτέρη Οικονόμου

Στενή συνεργασία, με πνεύμα κατανόησης και διάθεσης συνεργασίας, είχαν την 22-07-2011, ο Πρόεδρος και μέλη του Προεδρείου του Δ.Σ. της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος με τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας και εκλεκτό τέκνο της Ηπείρου κ. Ελευθέριο Οικονόμου, που στο πρόσφατο παρελθόν διετέλεσε και μέλος του Δ.Σ. της ΠΣΕ.

Κατά την συνάντηση αναπτύχθηκε πλούσιος διάλογος για προβλήματα ασφαλείας που αφορούν την Ήπειρο, αλλά και για θέματα λαθρομετανάστευσης, που απασχολούν τους κατοίκους. Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Προεδρείου, μετέφεραν στον συμπατριώτη Αρχηγό τις αγωνίες και τους προβληματισμούς, αλλά και προτάσεις λύσεων, τόσο των ιδίων, όσο και των κατοίκων της πατρώας γής, για ζητήματα αρμοδιότητας του.
Ειδικότερα, ο Πρόεδρος της Πανηπειρωτικής , αφού συγχάρηκε και ευχαρίστησε τον Αρχηγό της ΕΛΑΣ για την απομάκρυνση των λαθρομεταναστών από την Ηγουμενίτσα , έθεσε το θέμα αστυνόμευσης των παραμεθορίων περιοχών Μουργκάνας και Πωγωνίου , επεσήμανε την έλλειψη συνοριοφυλάκων από τα φυλάκια των παραμεθορίων περιοχών και ειδικά του ΛΙΑ Θεσπρωτίας, ως και τον φόβο και ανησυχία που έχουν περιέλθει οι υπέργηροι κάτοικοι των περιοχών αυτών.
Ο Αρχηγός της ΕΛΑΣ, έδειξε πλήρη κατανόηση και δεσμεύτηκε οτι, όχι μόνο θα εξετάσει το θέμα, αλλά θα επιδιώξει να δώσει οριστική λύση, τονίζοντας την ευαισθησία του και το ενδιαφέρον του, τόσο για την Ήπειρο, όσο και για την παραμεθόριο περιοχή καθόσον και ο ίδιος είναι γέννημα της ακριτικής Κόνιτσας.
Ακόμη υποσχέθηκε να αντιμετωπίσει με ευαισθησία και διάθεση επίλυσης, όσα επιμέρους ζητήματα τέθηκαν από το Προεδρείο της ΠΣΕ.

ΒΟΥΡΓΑΡΕΛΙ ΑΡΤΑΣ: Πανηγυρική επετειακή εκδήλωση για την κήρυξη της επανάστασης κατά των Τούρκων στα Τζουμέρκα το 1821

ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ: Μεγάλη η συμμετοχή στην ιππασία, η ορεινή ποδηλασία και πεζοπορία στον ιστορικό δρόμο «Ντερβένι»

Με την συμμετοχή όλων των ηλικιών πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί με αφετηρία τον Παρακάλαμο και παρά την υψηλή θερμοκρασία, η ιππασία, η ορεινή ποδηλασία και πεζοπορία στον ιστορικό δρόμο «Ντερβένι».
Οι δραστηριότητες, εντάσσονται στο πλαίσιο των καλοκαιρινών εκδηλώσεων του Δήμου Πωγωνίου, με την συμμετοχή πολλών δημοτών και με την καθοδήγηση του αντιδημάρχου Άνω Καλαμά κ. Γκόγκου Χρήστου και του Δημοτικού Συμβούλου κ. Ιωάννη Ντάλλα, στέφτηκαν με επιτυχία.
Στόχο των εκδηλώσεων η προβολή του Δήμου Πωγωνίου και η ανάπτυξη του φυσιολατρικού τουρισμού στην περιοχή.

ΗΠΕΙΡΟΣ: Προσωρινά αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών 2011

Σύμφωνα με τα προσωρινά αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών 2011 κατά το χρονικό διάστημα από 10 έως και 24 Μαΐου, που έδωσε την Παρασκευή στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή απογράφηκαν:


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ:
336.650 κάτοικοι,


Αναλυτικά:
Περιφερειακή ενότητα Ιωαννίνων: 167.400,
Περιφερειακή ενότητα Άρτας: 67.870
Περιφερειακή ενότητα Θεσπρωτίας: 43.660
Περιφερειακή ενότητα Πρέβεζας: 57.720

ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ: 111.740
ΔΗΜΟΣ ΖΙΤΣΑΣ: 14.810
ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ: 9.720
ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ: 8.990
ΔΗΜΟΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ: 6.390
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΣΟΒΟΥ: 6.240
ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ: 5.770
ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΙΟΥ: 3.740


Στο σύνολο της Χώρας απεγράφησαν 10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι, εκ των οποίων 5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ: Διοργανώνει και φέτος, από 27 μέχρι και τις 30 Ιουλίου, το πολιτιστικό και περιβαλλοντικό τετραήμερο κύκλο εκδηλώσεων, ''Ηπειρώτικες Όχθες 2011''.



Η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδας,η κορυφαία αποδημική οργάνωση των Ηπειρωτών, διοργανώνει και φέτος τις «ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΕΣ ΟΧΘΕΣ 2011», ένα πολιτιστικό, περιβαλλοντικό τετραήμερο κύκλο εκδηλώσεων.

Οι «Η.Ο.», για δεύτερη χρονιά, διατρέχουν τις όχθες των ποταμών και των λιμνών της Ηπείρου, ιχνηλατώντας πολιτιστικές διαδρομές, προβάλλοντας περιβαλλοντικές ανησυχίες, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πολιτιστικά και φυσικά πλεονεκτήματα της Ηπείρου με βάση τον πλούσιο υδάτινο πλούτο της.
Η φετινή διοργάνωση έρχεται σαν συνέχεια και επέκταση της περσινής, επιτυχημένης τριήμερης διοργάνωσης και αποτελεί τη συνέχεια στη φιλοδοξία της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος να στεριώσει ένα πολιτιστικό, περιβαλλοντικό θεσμό μακράς πνοής.

Οι «ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΕΣ ΟΧΘΕΣ» ταξιδεύουν φέτος από τις 27 έως και τις 30 Ιουλίου με τους ακόλουθους σταθμούς:


Τετάρτη 27 Ιουλίου.
Ξεκίνημα στις 9 π.μ. από το Μαυρομάτι Θεσπρωτίας,. 10 π.μ. άφιξη στο χωριό Φοινίκη, κοντά στους Άγιους Σαράντα, Επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο πάνω από το χωριό, συμβολική εναρκτήρια εκδήλωση με τη συμμετοχή του πολυφωνιικού ομίλου Φοινικίου και της ηπειρώτικης κομπανίας του Θωμά Λώλη. Μια συμβολική πολιτιστική γέφυρα που σμίγει τις δύο όχθες των συνόρων.
Το απόγευμα, στις 6 μ.μ, στις πηγές Λαγγάβιτσας δίπλα στις όχθες του Καλαμά (μεταξύ των χωριών Καλλιθέα και Λίστα Θεσπρωτίας), ενημέρωση για τους Ηπειρώτικους υδάτινους πόρους και το ανθρωπογενές περιβάλλον από τον Πανεπιστημιακό Νίκο Γιαννούλη και μουσικό απόγευμα με τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας Μουργκάνας, του Πολυφωνικού της Αετόπετρας και της ηπειρωτικής κομπανίας του Κώστα Βέρδη.
Το βράδυ, από τις 9 μ.μ., συμμετοχή στο παραδοσιακό γλέντι στην Αετόπετρα.


Πέμπτη 28/7.
9 π.μ. - 12 μ.μ. Πεζοπορική διαδρομή στο μονοπάτι του Λάγγαρη, κάτω από τα χωριά Κεραμίτσα και Μαλούνι Θεσπρωτίας, με οδηγό τον Πρόεδρο του Κέντρου Ιστορικών Μελετών Θεσπρωτίας Μιχάλη Πασιάκο. Κολύμπι στη θέση Βόθνες, σε καθαρό παραπόταμο του Καλαμά.
Ακολουθεί σταθμός στο Θεογέφυρο ( 2-5 μ.μ), ενημέρωση και συζήτηση για τον Καλαμά με τη συμμετοχή της Κίνησης «Καθαρός Καλαμάς».


Το βράδυ μουσική και κινηματογραφική βραδιά (10 μ.μ.) δίπλα στο Γεφύρι του Αώου στην Κόνιτσα.
Συμμετέχουν η ηπειρώτικη κομπανία του Λευτέρη Γκιώκα, rock και έντεχνα συγκροτήματα από τα Γιάννενα ενώ θα προβληθούν αποσπάσματα από ταινίες του Στράτου Στασινού και από επιτόπιες καταγραφές του Αρχείου Πολυφωνικού Τραγουδιού.
Παρασκευή 29/7.
9 π.μ. παράσταση διαμαρτυρίας και ενημέρωσης στα ΚΤΕΛ Ιωαννίνων για το θέμα των δρομολογίων στην παλιά οδό Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας.
11 π.μ. παρουσίαση του τετραημέρου και μικρή συνέντευξη τύπου της Π.Σ.Ε. στο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης, περιήγηση και ενημέρωση για το χώρο του Θεάτρου.
1 μ.μ. καλωσόρισμα στο χωριό Λίππα.
3 μ.μ. γεύμα στη Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ρωμανού.
7 μ.μ. μουσικοχορευτική εκδήλωση στις πηγές του Αχέροντα, στο Σιστρούνι με τη συμμετοχή της ηπειρώτκης κομπανίας «Λαλητάδες» και χορευτικών των συλλόγων και των Αδελφοτήτων της περιοχής.

Σάββατο 30/7.
9 π.μ. - 12 μ.μ. πεζοπορία και κολύμπι από το Πολυστάφυλλο στις Πύλες του Άδη με οδηγό τον Περιβαλλοντικό Σύλλογο Θεσπρωτικού.
1 - 3 μ.μ. Λίμνη Ζηρού, ενημέρωση για την περιβαλλοντική κατάσταση της λίμνης, συζήτηση αποτίμησης του τετραημέρου και ολοκλήρωση των εκδηλώσεων.


Στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων συνεργάζονται φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Ομοσπονδίες και Αδελφότητες, πολιτιστικοί σύλλογοι και περιβαλλοντικές κινήσεις.


Η υλικοτεχνική υποδομή και η τεχνογνωσία της διοργάνωσης των εκδηλώσεων αποτελεί προσφορά της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας «Άπειρος» / Διεθνές Φεστιβάλ Πολυφωνικού Τραγουδιού.
Η είσοδος στις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη, χωρίς εισιτήριο.

Κάτι νέο ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζεται φέτος από την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδας στην Ήπειρο, φιλοδοξώντας να αποτελέσει την απαρχή ενςό πολιτιστικού, περιβαλλοντικού θεσμού μακράς πνοής.
Ένας θεσμός που εστιάζει ιδιαίτερα στη συμμετοχή της νεολαίας μέσα από πολύτροπες εκδηλώσεις και δράσεις, προτείνοντας και προτρέποντας τους νέους μας σε ένα ταξίδι μύησης και αποκάλυψης της Ηπείρου της Φύσης και του Πολιτισμού, της συλλογικής έκφρασης και δημιουργίας.
Με τις «ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΕΣ ΟΧΘΕΣ» συνταξιδεύει η ελεύθερη περιοδεύουσα Πανηπειρωτική Κατασκήνωση που στήνεται κάθε βράδυ στο χώρο των εκδηλώσεων προσκαλώντας ιδιαίτερα τους νέους μας που θέλουν να ανακαλύψουν την απαράμιλλη ομορφιά της Ηπείρου με τον πιο όμορφο τρόπο.


Ας συνταξιδέψουμε με την Πανηπειρωτική στην πιο όμορφη Ήπειρο, την Ήπειρο της Φύσης και του Πολιτισμού, την Ήπειρο των νέων της.
Για δηλώσεις συμμετοχής στα μέσα κοινής μετακίνησης, για πληροφορίες για τα σημεία συνάντησης και το περιεχόμενο των εκδηλώσεων μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Έφορο Πολιτισμού της Π.Σ.Ε. Αλέξανδρο Λαμπρίδη στο 6973342113,   6973342113,  και τον Έφορο Νεολαίας Νίκο Ζέκη στο 6974 123992, 6974 123992.

ΤΑΞΙ: Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις

Αποφάσισαν συγκέντρωση την Τρίτη έξω από τη Βουλή.


Οι ιδιοκτήτες ταξί, που κλιμακώνουν την αντιπαράθεσή τους με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για το θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους, αποφάσισαν τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους, αλλά με πιο διακριτικό τρόπο.
Στην έκτακτη συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας τους, που πραγματοποιήθηκε σήμερα αποφασίστηκε η συνέχιση των κινητοποιήσεων, αλλά με πιο διακριτικό τρόπο, ούτως ώστε να μην υπάρξουν «παράνομες» ενέργειες, όπως κλείσιμο δρόμων, λιμανιών και αεροδρομίων, για δύο βασικούς λόγους.
Πρώτον, για να μη στοιχειοθετηθούν αδικήματα εναντίον τους, όπως η παρακώλυση συγκοινωνιών, μετά και τη σχετική ρητή εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και δεύτερον, για να μην έρθουν σε σύγκρουση με άλλες επαγγελματικές ομάδες, κυρίως στον τομέα του τουρισμού.
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση αποφασίστηκε, επίσης, να πραγματοποιηθεί μεγάλη συγκέντρωση την Τρίτη έξω από τη Βουλή, καθώς θα συνεδριάσει ο Κοινοβουλευτικός Τομέας Ελέγχου Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, από τα μέλη του οποίου έχει κληθεί ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης Ραγκούσης, για να εξηγήσει την πολιτική που ακολουθεί στο θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ: «Τιμούμε την αποκατάσταση της Δημοκρατίας»


Μοναδικός γνώμονας το εθνικό συμφέρον τονίζει ο Αντώνης Σαμαράς.



«Τιμούμε την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στον Τόπο που τη γέννησε» δήλωσε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, με αφορμή την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας και συμπλήρωσε:
«Τιμούμε τους πρωτεργάτες της Μεταπολίτευσης και τους αγωνιστές της επτάχρονης αντιδικτατορικής πάλης. Δεσμευόμαστε, ταυτόχρονα, για μια Νέα Μεταπολίτευση, που να βάζει τέλος στη σημερινή πολιτική αναξιοπιστία, την καταθλιπτική πραγματικότητα και την κοινωνική απόγνωση.
Εργαζόμαστε για μια νέα πολιτική που εγγυάται δυναμική Επανεκκίνηση παντού.
Στην Οικονομία και το Κράτος.
Στην Εξωτερική Πολιτική, τη Δημόσια Ασφάλεια, την Παιδεία, την Υγεία.
Αλλά και στο Δημόσιο Βίο, που υποχρεούται να αποκτήσει αποτελεσματικότητα, συνέπεια και -πάνω απ’ όλα- μια νέα σχέση εμπιστοσύνης με τον πολίτη.
Στις δύσκολες αυτές ώρες, μοναδικός γνώμονας μας είναι το συλλογικό, το εθνικό συμφέρον.
Είναι η πίστη στην Ελλάδα του Πολιτισμού και της Ιστορίας. Είναι ο κοινός αγώνας των ανθρώπων αυτού του Τόπου, για την αναγέννηση της χαμένης Ελπίδας.
Με Ανάπτυξη και Δικαιοσύνη.
Με Εθνική Αυτοπεποίθηση και Αξιοπρέπεια για όλους τους Έλληνες».

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «Τιμούμε όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας»

Για τη δημιουργία ουσιαστικής δημοκρατίας έκανε λόγο ο Γιώργος Παπανδρέου.


Ανακοίνωση για την 37η επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας στη χώρα μας εξέδωσε το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού.

Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Σήμερα γιορτάζουμε την αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Τιμούμε όλους εκείνους που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας, για μία σύγχρονη δημοκρατική Ελλάδα.
Πέρασαν 37 χρόνια από τότε που η Ελλάδα, με σκληρό αγώνα, αποτίναξε οριστικά τα δεσμά της χούντας των συνταγματαρχών και μπήκε σε μια νέα εποχή δημοκρατίας.
Στην πορεία των ετών αυτών, εμπεδώθηκαν για πρώτη φορά στη χώρα μας σταθεροί δημοκρατικοί θεσμοί, διευρύνθηκαν τα κοινωνικά δικαιώματα και οι ατομικές ελευθερίες, ενισχύθηκε η διεθνής θέση της χώρας μας με τη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Οικονομική και Νομισματική Ένωση.
Η φετινή επέτειος της αποκατάστασης της δημοκρατίας μας βρίσκει σε μία εξαιρετικά κρίσιμη καμπή για την ιστορία μας. Η διεθνής οικονομική κρίση σε συνδυασμό με δικές μας χρόνιες αδυναμίες και παθογένειες καθώς και επιζήμιες πολιτικές και πρακτικές των προηγούμενων ετών, έφεραν τη χώρα μας αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη απειλή που έζησε ποτέ τις τελευταίες δεκαετίες, την απειλή της χρεοκοπίας.
Βρισκόμαστε στην καρδιά μιας κρίσης χωρίς προηγούμενο, που πλήττει την ασφάλεια και την ευημερία της πλειοψηφίας των πολιτών. Και τα βαθύτερα αίτια της κρίσης αυτής αφορούν το πώς οργανώθηκε η κοινωνία και η οικονομίας μας τα προηγούμενα χρόνια, τις στρεβλές αντιλήψεις, τις πελατειακές νοοτροπίες και πρακτικές που επικράτησαν στο πολιτικό σύστημα της χώρας και που απαξίωσαν ακόμα και τους δημοκρατικούς θεσμούς, για τους οποίους στο παρελθόν δώσαμε επίπονους και πολύχρονους αγώνες.
Τους τελευταίους 21 μήνες όλοι μαζί αγωνιζόμαστε σκληρά για να βγούμε από την κρίση αλλά και για να ανατρέψουμε τις παθογένειες και τις αδυναμίες που μας έφεραν εδώ. Για να αποκαταστήσουμε την αυτονομία μας, την αξιοπρέπεια μας και πάνω από όλα τις προοπτικές για το μέλλον μας και το μέλλον των επόμενων γενεών.
Έχουμε τη δύναμη να τα καταφέρουμε. Και ήδη ο αγώνας μας έχει αποφέρει τους πρώτους καρπούς. Βήμα βήμα ανακτούμε και πάλι την αξιοπιστία μας, την ισχύ μας και την αυτονομία μας, για να απαλλαγούμε από δάνειες δυνάμεις και εξαρτήσεις.


Με τις προσπάθειες όλων μας, με την υπομονή και την αφοσίωση ολόκληρου του Ελληνικού λαού, δίνουμε αγώνα κάθε μέρα για να επουλώσουμε τις πληγές μας, για να δώσουμε λύση στο πρόβλημα του χρέους της χώρας, για να κάνουμε τις μεγάλες αλλαγές για μια Ελλάδα της ανάπτυξης, της συλλογικής προσπάθειας, των αξιών και της προόδου.
Είναι, όμως, πάνω απ’ όλα η ώρα να δημιουργήσουμε και μία ακόμα πιο ισχυρή και ουσιαστική δημοκρατία στη χώρα μας, απελευθερώνοντας τους πολίτες και τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου μας, εφαρμόζοντας παντού την αρχή της διαφάνειας, δημιουργώντας μια κοινωνία και ένα κράτος δικαίου, με ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα για όλους τους πολίτες.
Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά προχωράμε.
Η ιστορία έχει δείξει πως όταν στεκόμαστε ενωμένοι, ξεπερνώντας διαφορές και διαφωνίες, και συστρατευόμαστε στον κοινό σκοπό, κανένα εμπόδιο δεν είναι αξεπέραστο και καμία θυσία δεν πάει χαμένη.
Είμαι βέβαιος πως η συλλογική μας προσπάθεια, θα μας οδηγήσει στη δημιουργία μιας καλύτερης και πιο ουσιαστικής δημοκρατίας που θα αποτελέσει παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές.

ΠΟΝΤΙΚΑΤΕΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ: Σε εξέλιξη φωτιά σε δασική έκταση

Στους Ποντικάτες του Δήμου Πωγωνίου βρίσκεται σε εξέλιξη φωτιά σε δασική έκταση.

Στο έργο της κατάσβεσης συμμετέχουν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα και δυο αεροσκάφη καναντέρ.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, δεν απειλεί κατοικημένη περιοχή.

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΕΛΣΤΑΤ: Έλληνες, γίναμε (πολύ) λιγότεροι!

Περίπου κατά μισό εκατομμύριο λιγότεροι εμφανιζόμαστε οι Έλληνες σε σχέση τους υπολογισμούς που είχε κάνει η ΕΛΣΤΑΤ (Ελληνική Στατιστική Αρχή) το 2009 καθώς και κατά 200.000 περίπου σε σχέση με την προηγούμενη απογραφή που πραγματοποιήθηκε το 2001!

Η απογοητευτική αυτή εικόνα αναδεικνύεται από τα προσωρινά στοιχεία της πρόσφατης επίσημης απογραφής που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Αίτια της μεγάλης μείωσης του πληθυσμού της χώρας θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι η γήρανση του πληθυσμού καθώς και η οικονομική κρίση που προβληματίζει τα ζευγάρια στο να κάνουν οικογένεια αλλά και έχει δημιουργήσει, ειδικά την τελευταία διετία, κύμα μετανάστευσης στο εξωτερικό.


Ενδεχομένως δε η εικόνα να μεγεθύνεται και από την απροθυμία πολιτών να απογραφούν για λόγους που μπορεί να ποικίλλουν…
Συγκεκριμένα, στη γενική απογραφή του 2001 ο πληθυσμός της χώρας είχε καταμετρηθεί σε 10.964.020 άτομα, ενώ το 2009 σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ υπολογίσθηκε πως ξεπέρασε τα 11.282.571 άτομα.
Σύμφωνα, τώρα, με τα προσωρινά αποτελέσματα της απογραφής του 2011, στο σύνολο της χώρας απεγράφησαν 10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι, εκ των οποίων 5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%). Τα προσωρινά αποτελέσματα κατά Δήμο (Πρόγραμμα «Καλλικράτης»), περιλαμβάνονται στον πίνακα 1.
Τα ανωτέρω προσωρινά στοιχεία προέρχονται από τις συγκεντρωτικές καταστάσεις του αριθμού των ατόμων που απεγράφησαν στις 94 Εποπτείες της Χώρας και όχι από επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων, η οποία θα ακολουθήσει. Για το λόγοαυτό, τα στοιχεία χαρακτηρίζονται ως προσωρινά και ενδέχεται να αποκλίνουν από τα οριστικά.

Σύμφωνα με το www.protothema.gr, με την ανακοίνωση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα οριστικά αποτελέσματα για το Μόνιμο Πληθυσμό, σε επίπεδο οικισμού, θα είναι διαθέσιμα το δεύτερο εξάμηνο του 2012. Αναλυτικά αποτελέσματα για τα δημογραφικά, οικονομικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά του πληθυσμού θα γίνονται διαθέσιμα σταδιακά, από το τέλος του 2012 και εντός του 2013, μετά την επεξεργασία των ατομικών ερωτηματολογίων (38.000.000 σελίδες), η οποία περιλαμβάνει την οπτική ανάγνωση, την κωδικογράφηση και τους πάσης φύσεως ελέγχους ποιότητας.
Για να εκτιμηθεί η πληρότητα και η ποιότητα της πληροφορίας που συλλέχθηκε με την Απογραφή, η ΕΛΣΤΑΤ αυτή τη φορά διενήργησε Έρευνα Κάλυψης της Απογραφής. Χρησιμοποιήθηκε ένα μεγάλο και αντιπροσωπευτικό δείγμα 20.000 νοικοκυριών από όλη τη Χώρα, προκειμένου να ελεγχθούν τα στοιχεία της


Απογραφής και σε χαμηλό διοικητικό επίπεδο (Δήμο «Καλλικράτη»). Η σύγκριση των αποτελεσμάτων της Έρευνας Κάλυψης με αυτά της Απογραφής θα γίνει μέσα στο 2012, μετά την επεξεργασία των ερωτηματολογίων και των δύο στατιστικών εργασιών.
Τηρώντας τον Κανονισμό 763/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η Απογραφή του 2011 εστίασε στην καταγραφή του Μόνιμου


Πληθυσμού της Χώρας σε αντίθεση με τις προηγούμενες Απογραφές, οι οποίες είχαν σκοπό τη καταγραφή του de facto πληθυσμού (δηλαδή των ατόμων που βρέθηκαν παρόντα στον τόπο Απογραφής). Γενικότερα, η μεθοδολογία της Απογραφής του 2011 διαφέρει σημαντικά σε αρκετά σημεία από αυτή προηγούμενων Απογραφών, όπως στη διάρκεια της Απογραφής, στην απογραφή ατόμων στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους κλπ. Συνεπώς, τα αποτελέσματα της Απογραφής του 2011 και αυτά προηγούμενων Απογραφών δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα.

Από τα προσωρινά αποτελέσματα προκύπτει ότι οι πέντε Δήμοι με τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή πυκνότητα (μόνιμοι κάτοικοι ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο) είναι οι Δήμοι Καλλιθέας (21.067,6), Ν. Σμύρνης (20.740,6), Αθηναίων (16.830,4), Θεσσαλονίκης (16.703,3) και Νέας Ιωνίας (15.109,7). Α


Ακόμη, οι πέντε Δήμοι με τη μικρότερη πληθυσμιακή πυκνότητα είναι οι Δήμοι Πρεσπών (3,05), Ζαγορίου (3,78), Παρανεστίου (3,85), Σφακίων (4,11) και Νεστορίου (4,27).

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Στοπ στα δωρεάν συγγράμματα πριν το 2013

Η νέα ρύθμιση που αλλάζει τα δεδομένα.


Η δωρεάν διανομή των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων δεν θα σταματήσει από το 2013, αλλά πολύ νωρίτερα.
Το νομοσχέδιο για την Παιδεία που κατατέθηκε προχθές στη Βουλή, αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.
Η αρχική ρύθμιση που προέβλεπε την κατάργηση των δωρεάν συγγραμάτων από το 2014, δεν υπάρχει στο τελικό κείμενο.
Αντίθετα, όπως γράφει σήμερα ο «Ελεύθερος Τύπος», η ρύθμιση που την αντικαθιστά είναι πιο «επικίνδυνη».
Δεν περιέχει αναφορά στο έντυπο σύγγραμμα, ενώ προβλέπει, χωρίς κανένα χρονικό προσδιορισμό ότι «τα θέματα που αφορούν τη διάθεση στους φοιτητές των ηλεκτρονικών σημειώσεων και των ηλεκτρονικών βιβλίων, καθώς και την καταβολή αμοιβής στους συγγραφείς τους» ρυθμίζονται με απόφαση των υπουργείων Οικονομικών και Παιδείας, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να ισχύσει νέο καθεστώς από φέτος.

ΠΡΕΒΕΖΑ: Συνελήφθη ένας ημεδαπός με ναρκωτικά

Συνελήφθη την Πέμπτη στην Πρέβεζα από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφαλείας Πρέβεζας, με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, ένας ημεδαπός ηλικίας 52 ετών, γιατί κατείχε ποσότητα κάνναβης βάρους 4,3 γραμμαρίων.


Ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν από το Τμήμα Ασφάλειας Πρέβεζας που διενεργεί την προανάκριση.

ΚΑΣΤΡΙΤΣΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Σε εξέλιξη βρίσκεται πυρκαγιά

Δεν απειλούνται κατοικημένες περιοχές.

Σε εξέλιξη βρίσκεται πυρκαγιά, που ξέσπασε στις 11:45 χθες το πρωί, σε δασώδη έκταση στην περιοχή Καστρίτσα Ιωαννίνων.
Επί τόπου επιχειρούν 6 οχήματα με 17 πυροσβέστες και 16 άτομα πεζοπόρο. Δεν υπάρχουν αναφορές για απειλούμενες κατοικημένες περιοχές.

ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ: Προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος την Κυριακή 25 Ιουλίου 2011

Προκειμένου να προγραμματίσετε τις εργασίες σας και να ελαχιστοποιηθεί η όχλησή σας, η ΔΕΗ ενημερώνει. για τις περιοχές και τις ώρες προγραμματισμένων διακοπών ηλεκτροδότησης.

ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Από 8:00 π.μ. έως 12:00:00 μ.μ.
Στα παρακάτω χωριά του Δήμου Πωγωνίου:

Δολιανά, Κουκλιοί, Μαζαράκι, Δελβινάκι, Κάμπο Παρακαλάμου, Δελβινάκι, , Ρεπετίστα, Σιταριά, Λίμνη, Κτίσματα, Μαυρόπουλο, Τεριάχι, Καστανή, Δημόκορη, Στρατίνιστα, Περιστέρι, Χαραυγή, Κακαβιά, Πωγωνιανή, Δρυμάδες, Δολό, Παλαιόπυργος, Κακόλακκος, Μερόπη.


ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Από 8:00 π.μ. έως 11:00:00 μ.μ.
Στα παρακάτω χωριά του Δήμου Πωγωνίου:


τμήμα Πετσαλίου, Γαβρισιοί, Λιγοψά, Βατατάδες, Βλαχάτανο και Χρυσόρραχη.

ΑΡΤΑ: Σύλληψη για ναρκωτικά

Συνελήφθη στην Άρτα από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Άρτας ένας ημεδαπός ηλικίας 39 ετών, γιατί κατείχε ποσότητα κάνναβης βάρους 4,3 γραμμαρίων. Ναρκωτικές ουσίες κατασχέθηκαν από το Τμήμα Ασφάλειας Άρτας που διενεργεί την προανάκριση.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: «Βάλαμε πάτο στο βαρέλι»!!!

Ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος στη  συνέντευξη Τύπου στο κτήριο του υπουργείου Οικονομικών για τα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Η Ευρωζώνη έδωσε χθες μια καθαρή και σαφή απάντηση στις αγορές», τόνισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών, κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, προσθέτοντας ότι «το πακέτο στήριξης της Ελλάδας έδωσε μεγάλη ανακούφιση στην ελληνική οικονομία».
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, ο κ. Βενιζέλος έκανε λόγο για μια «πανηγυρική διακήρυξη υπέρ του ευρώ», μέσα από ένα «ολοκληρωμένο σύστημα προληπτικών μέτρων» και απηύθυνε νέο κάλεσμα για συναίνεση.
Ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης υποστήριξε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ένας «ασύμμετρος πόλεμος» στη διεθνή οικονομία, αναφερόμενος σε «οντότητες της αγοράς που δημιουργούν πολλά και ανυπέρβλητα προβλήματα στα κράτη και τους πολίτες».
«Υπάρχει μεγάλη ανακούφιση της ελληνικής οικονομίας, που θα περάσει στην πραγματική οικονομία», τόνισε ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, προσθέτοντας ωστόσο ότι «δεν πρέπει να επέλθει χαλάρωση των προσπαθειών.
Πρέπει να συνεχίσουμε στην εφαρμογή του προγράμματος».
Ο υπουργός Οικονομικών είπε, ακόμη, ότι το νέο πακέτο στήριξης αποτελεί «ομπρέλα προστασίας για τις ελληνικές τράπεζες».
Απευθύνοντας νέο κάλεσμα για συναίνεση, ο υπουργός είπε ότι «η εθνική συνεννόηση θα μας επιτρέψει να αλλάξουμε το κλίμα και να στείλουμε ένα θετικό μήνυμα στο εξωτερικό».
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών, κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, σε προηγούμενες δηλώσεις του τόνισε ότι οι αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής ήταν απαραίτητες για να μει «πάτος στο βαρέλι», υπογραμμίζοντας ότι εξασφαλίστηκε η μεγαλύτερη θωράκιση των ελληνικών τραπεζών.

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ: Προληπτικά μέτρα προστασίας Εθνικών δρυμών και δασών


Από την Περιφέρεια και τις Περιφερειακές Ενότητες Ηπείρου εκδόθηκαν αποφάσεις για την απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων, μηχανημάτων ως και της παραμονής εκδρομέων σε εθνικούς δρυμούς, δάση και περιοχές ειδικής προστασίας σε ημέρες και ώρες που θεωρείται υψηλός ο κίνδυνος εκδήλωσης πυρκαγιάς. Οι αποφάσεις ισχύουν μέχρι και τη λήξη της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι την 31-10-2011 και η απαγόρευση εφαρμόζεται από ώρα 21.00 έως 06.00.

Κατά Περιφερειακή Ενότητα οι αποφάσεις ισχύουν για τις εξής περιοχές:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΉ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Α΄ Στους Εθνικούς Δρυμούς του Νομού.
Β΄ Περιοχή Δασαρχείου Ιωαννίνων.
1.Σε όλο το Δασικό οδικό δίκτυο και περιοχές των Δημοσίων και Δημοτικών δασών των Τ.Κ. Τσεπελόβου, Σκαμνελίου, Ηλιοχωρίου, Βρυσοχωρίου και Λάϊστας του Δήμου Ζαγορίου εκτός της οδού από διασταύρωση Μελισσόπετρας προς Ράχη Πιστρίτσιος και Ράχη Μόρφας.
2.Σε όλο το εσωτερικό οδικό δίκτυο και την περιοχή του Δασυλλίου Ιωαννίνων.
3.Σε όλο το οδικό δίκτυο και την περιοχή του Δασυλλίου του λόφου Τ.Κ. Αβγού και σε όλο το οδικό δίκτυο και την περιοχή του καταφυγίου Θηραμάτων «Κουπάκια» του Δήμου Δωδώνης.
4.Στις δασικές οδούς Γκουφολάσα- Φασούλι- Μπαλντινίσιο του Δ.Κ Μακρίνου και Καστανώνας Παλιοκαρυά Πέντε Αδέλφια του Δ.Κ. Καστανώνα του Δήμου Ζαγορίου.
5.Στο οδικό δασικό δίκτυο του ελατοδάσους Πετροβουνίου του Δήμου Β. Τζουμέρκων.
6.Στο Δασύλλιο Νήσου Ιωαννίνων.
7.Στον αρχαιολογικό Χώρο Δωδώνης.


Γ΄ Περιοχή Δασαρχείου Κόνιτσας.
Στις οδούς και περιοχές.
1.Ράχη Σουσνίτσας- Πέτρα Κώτσιου, Εικόνισμα Γιάκα-Ντρόχαλα, Αυχένας Καρατζίμα- Σαρπούνη, Ζάρος- Παναγιά- Μοναστήρι, Εικόνισμα Πηγής- Γαϊδουροχώραφα- Αυχένας Τάτσαινας, Πουρνιά- Πάτωμα, Καστανέα- Ανάληψη, Λαγκάδα- Προφ. Ηλίας Φούρκας, Πυρσόγιαννη προς Παναγιά – Λουτρά Αμαράντου, Γοργοπόταμος – θέση Λιόκου – Αετομηλίτσα του Δήμου Κόνιτσας.


Δ΄ Περιοχή Δασαρχείου Μετσόβου.
α) Στις οδούς Τόκα – Βακαράτσα και Σαλατούρα – Βακαράτσα του Δήμου Ζαγορίου.
β)Σε όλες τις Δασικές οδούς και περιοχές του Δημοσίου και Δημοτικού Δάσους Τ. Κ. Βοβούσας πλην των οδών προς Περιβόλι και προς Ράχη Πιστρίτσιος – Μελισσόπετρας – Λάϊστα.


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
Α. Περιοχή αρμοδιότητας Δήμου Πρέβεζας
1. Αισθητικό Δάσος Ακτής Μονολιθίου.


Β. Περιοχή αρμοδιότητας Δήμου Ζηρού
1. Στο Δάσος Ζηρού και από τη θέση μέχρι τη διασταύρωση της Τοπικής Κοινότητας Ρωμιάς.
2. Στο περιαστικό δάσος Φιλιππιάδας και από τη θέση μέχρι Νεκροταφείο και μέχρι τη διασταύρωση .
3. Στο περιαστικό δάσος Θεσπρωτικού και από τη θέση του Κέντρου Υγείας Θεσπρωτικού μέχρι την εκκλησία και
4. Στο περιαστικό δάσος της Τοπικής Κοινότητας Νέας Κερασούντας.


Γ. Περιοχή αρμοδιότητας Δήμου Πάργας
1. Περιαστικό δάσος Λούτσας.
2. Δάσος περιοχής Αλωνακίου και Κερέντζας.
3. Περιοχή Θέμελου.
4. Περιαστικό δάσος Νεκρομαντείου (Μεσοπόταμος).


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
Α. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
1.1.Άλσος θέση ``Βουνοσπηλιά``.
2.2.Άλσος θέση ``Κάστρο``.

Β. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ
1. Πευκοδάσος – Ελαιώνας.


Γ. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥ
1.1.Άλσος θέση ``Ντούλκα`` (δενδροφυτεμένο).
2.2.Άλσος θέση ``Κόντρα`` (δενδροφυτεμένο).


Δ. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΡΔΙΚΑΣ
1.1.Θέση Καραβοστάσι & Φυκιανού (μεγάλες δασικές εκτάσεις και επικίνδυνη τουριστική περιοχή).


Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΒΟΤΩΝ
1.1.Ελαιώνας Τ.Κ.Φασκομηλιάς


ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ
Α. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
1.1.Άλσος Παραμυθιάς.
2.2.Άλσος περιοχής Αγίου Γεωργίου (πάνω από το γήπεδο)
3.3.Άλσος περιοχής Μανόπουλου (κάτω από το Κέντρο Υγείας, όπου υπάρχει η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής).
4.4.Άλση περιοχών Μίχλας, Βασιάνης, Ελαταριάς.
5.5.Άλση περιοχών Αγίας Κυριακής & Πετουσίου.


Β. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥΛΙΟΥ
1.1.Δάσος θέση ``Μπιστερέ`` Τ.Κ. Αυλοτόπου – δασικές εκτάσεις όρος Γκορίλα & Τ.Κ. Φροσύνης.


ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ
Α. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΙΛΙΑΤΩΝ
1.1.Δάσος στο Νοσοκομείο Φιλιατών.
2.2.Δάσος περιοχής Κογκέλες.


Β. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΑΓΙΑΔΑΣ
1.1.Πευκοδάσος Σαγιάδας – Ελαιώνας.
2.2.Πευκοδάσος – Ελαιώνας θέση ``Λιόψη`` Τ.Κ. Κεστρίνης.
3.3.Δασικές εκτάσεις θέση ``Γκούμανη – Μοναστήρι Τ.Κ. Ραγίου.


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΡΤΑΣ
Στο Περιαστικό Δάσος του Λόφου Περάνθης:
1.Στο δρόμο της Ανατολικής πλευράς του λόφου Περάνθης που οδηγεί από τις κτιριακές εγκαταστάσεις των ΤΕΛ – ΤΕΣ – ΙΕΚ στον πρώην ΧΑΔΑ μέχρι το Τουριστικό Περίπτερο του Δήμου Αρταίων.
1.1.2.Από τον πρώην ΧΑΔΑ του Δήμου Αρταίων και κατά μήκος της κορυφογραμμής του Λόφου Περάνθης στον υπάρχοντα δασικό δρόμο και στον υπό διάνοιξη νέο δρόμο.


Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα μηχανήματα και οχήματα των Υπηρεσιών, των Δήμων ως και τα οχήματα παροχής βοηθείας όπως επίσης και οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών και των Δήμων όταν εκτελούν υπηρεσία.
Αρμόδιες υπηρεσίες για την εφαρμογή της ανωτέρω απόφασης είναι οι κατά τόπους: Αστυνομικές Αρχές, Δασικές Υπηρεσίες, Πυροσβεστικές Υπηρεσίες, οι κατά τόπους Δήμοι και η Αγροφυλακή.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ: Δηλώσεις για Ιόνια, Ε-65 και κόμβους Εγνατίας

Στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στους οδικούς άξονες που ενδιαφέρουν άμεσα την Ήπειρο, Ιόνια Οδός, Ε-65, καθώς και στο ζήτημα της κατασκευής κόμβου στην Εγνατία Οδό που να εξυπηρετεί το Βορειοδυτικό τμήμα του Λεκανοπεδίου Ιωαννίνων, αναφέρθηκε ο Περιφερειάρχης κ Αλέξανδρος Καχριμάνης, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων.


Μεταξύ άλλων τόνισε και τα εξής:
«Θεωρώ ότι ούτε στην Ε-65, ούτε στην Ιόνια Οδό ακολουθήθηκε η πρέπουσα πορεία και έγιναν τεράστια λάθη από το Υπουργείο Υποδομών.
Εκτιμώ ότι μπορούσαμε να κάνουμε όργανα τέτοια, που μαζί με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα – από τη στιγμή που αρνούνται οι άλλες οι τράπεζες να συμμετάσχουν – να βρούμε λύσεις, σε συνεργασία με το εργοληπτικό δυναμικό της πατρίδας μας, για να προχωρήσουμε άμεσα και την Ιόνια Οδό και την Ε-65. Θεωρώ ότι έγιναν τεράστια λάθη από το Υπουργείο Υποδομών».


Για τον κόμβο της Εγνατίας
«Έχουμε κάνει συζητήσεις και ως νομαρχιακή αρχή παλιότερα είχαμε πάρει τη δέσμευση ότι δεν θα λειτουργούσαν διόδια στο Δροσοχώρι και αυτό γιατί, εκτός των άλλων, θεωρούμε ότι έπρεπε να γίνει ένας κόμβος από την περιοχή Δροσοχωρίου μέχρι το Δρίσκο.
Ακούσαμε όταν είχε έλθει ο κ. Μαγκριώτης, ότι μέχρι τέλους του έτους θα μας είχε ανακοινώσει που και πως γίνουν οι κόμβοι κλπ. Δεν περιμέναμε ότι θα το έκανε γιατί πολλές φορές έκανε συζητήσεις εδώ άνευ αντικειμένου.
Πριν λίγες ημέρες, όταν παραβρεθήκαμε σε σύσκεψη στην Αθήνα για το Ρυθμιστικό των Ιωαννίνων, ενημερωθήκαμε ότι σε αυτό προβλέπεται ένας κόμβος στην Εγνατία που θα είναι χρήσιμος για το Βόρειο Τμήμα του Λεκανοπεδίου Ιωαννίνων. Αυτόν τον κόμβο στο Ρυθμιστικό τον τοποθετούν πριν τη σήραγγα Δρίσκου. Ακούσαμε και την πρόταση να χρησιμοποιηθεί η σημερινή Εθνική οδός. Για μένα πρέπει να χρησιμοποιηθεί και παρά τα προβλήματα- από τη μη απάντηση για μεγάλο διάστημα από το Υπουργείο Άμυνας - εμείς τελειώσαμε τη μελέτη.
Θεωρώ όμως ότι μια τέτοια συνάντηση που οργανώθηκε από την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. στην πρωτεύουσα της Ηπείρου, δεν αφορούσε μόνο το Δήμο Ιωαννιτών που πράγματι έπρεπε να κληθεί γιατί τον ενδιαφέρει μέγιστα το θέμα.
Ήταν όμως τελείως λάθος η κίνηση αυτή, αφού έπρεπε να καλέσει και την Περιφέρεια, όπως θα κληθούμε για την Άρτα, την Πρέβεζα και την Ηγουμενίτσα.
Ήταν ατόπημα, πολύ σοβαρό του Προέδρου της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε. που έκανε μια τέτοια σύσκεψη, που ούτε αποτέλεσμα δίνει, ούτε λύσεις δίνει και η οποία άφησε ανοικτό και το οικονομικό θέμα.
Θεωρώ ότι άμεσα πρέπει να καλέσει τους φορείς που είναι αρμόδιοι για έργα που γίνονται στις περιοχές ευθύνης τους, ώστε να λυθεί αυτό το θέμα».


ΛΑΔΟΧΩΡΙ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ: Πυρκαγιά σε εξέληξη

Πριν από λίγο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο περιαστικό δάσος της Ηγουμενίτσας, στο Λαδοχώρι.
Επιτόπου βρίσκονται 10 πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα και ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο.

ΠΡΕΒΕΖΑ: "Ξαναχτύπησε" ο άγνωστος με το μαχαίρι, στο Νοσοκομείο

Δεύτερο "χτύπημα" μεσα σε μια εβδομάδα.

Την εμφάνιση του έκανε ξανά ο άγνωστος άνδρας στο Νοσοκομείο Πρέβεζας σήμερα το πρωί.
Και αυτή τη φορά κρατούσε πάλι, επιδεικνύοντας, το μαχαίρι όπως είχε κάνει και την Τετάρτη.

Τρομοκρατούσε τον κόσμο, χτυπούσε τις καρέκλες και τις πόρτες, έβριζε και απειλούσε.
Κάνοντας βόλτες στους χώρους των εξωτερικών ιατρείων της του Νοσκομείου της Πρέβεζας φώναζε ότι επέστρεψε να συνεχίσει το .. έργο του ...
Ο άγνωστος άνδρας αφού έμεινε λίγη ώρα στους χώρους του Νοσοκομείου αποχώρησε λίγο πριν φτάσει η αστυνομία.
Από πληροφορίες του http://www.pamepreveza.gr/ o άγνωστος συνελήφθη από άνδρες της αστυνομίας Πρέβεζας ενώ οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι έχει ψυχολογικά προβλήματα.