Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, ως ενεργό μέλος του Δικτύου Πόλεων με Λίμνες, υποδεχόμαστε στον τόπο μας το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικτύου για την προγραμματισμένη συνεδρίασή του.
Οι φιλοξενούμενοί μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον υδάτινο πλούτο του Δήμου μας. Η περιήγησή τους ξεκίνησε χθες από την πανέμορφη Λίμνη Ριαχόβου, ενώ σήμερα η πυξίδα μάς οδήγησε στη μαγευτική Λίμνη Ζαραβίνα.
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου έμειναν κυριολεκτικά έκπληκτοι από την απαράμιλλη ομορφιά, τη γαλήνη και το μοναδικό φυσικό κάλλος των λιμνών μας, εκφράζοντας τον θαυμασμό τους για το περιβαλλοντικό απόθεμα που διαχειρίζεται και προστατεύει ο Δήμος μας.
Η παρουσία του Δικτύου εδώ επισφραγίζει τους ισχυρούς μας δεσμούς και την κοινή μας δέσμευση για την τουριστική, πολιτιστική και αειφόρο ανάπτυξη των λιμναίων οικοσυστημάτων.





