Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Αντιδράσεις από προηγούμενο άρθρο μου σχετικά με την τοπική αυτοδιοίκηση

Γράφει η Νανά Ζαφειροπούλου

Πληροφορήθηκα σχετικά με την προηγούμενο άρθρο μου περί εκλογών στο δήμο Πωγωνίου, ότι άκουσον άκουσον!!! Εκτύπωσαν τη δήλωση μου η οποία θα μου επιτρέψετε να πω, κοσμεί ακόμη και την πόλη των Ιωαννίνων!!!
Ακόμη και τα νοσοκομεία!!!
Εδώ κλαίμε ή γελάμε;;;
πάντα ήξερα ότι τα λόγια μου είναι βάσιμα κι έτσι δε φοβήθηκα ποτέ να τα βγάζω προς τα έξω σχετικά με κάποιους που θορυβήθηκαν  θα αφήσω εσάς να έχετε τις δικές σας απόψεις. Είχα πει στο παρελθόν, ότι αν δω κάτι που δεν είναι στις δικές μου αρχές και αξίες, θα αποχωρήσω από την παράταξη που κακώς ήμουν υποψήφια-θύμα.
Όταν το έκανα με έπιασαν αρκετοί και με παρακάλεσαν να μείνω από σεβασμό στον κόσμο, έμεινα με κρύα καρδιά.
Δυστυχώς όμως, επαληθεύτηκα, Ντόντης και οι κολλητοί του, έπαιζαν "μονόπρακτο" υποτιμώντας τη νοημοσύνη πολλών έκαναν τους φίλους, άκουσα όρκους από σύμβουλο του Παρακαλάμου που για την ιστορία είναι και κοντά(;;;) στο θεό, ότι όλα θα πάνε καλά άσχετα αν λίγες μέρες  πριν έβριζε με τα χειρότερα λόγια τον αρχηγό Ντόντη.
Παίξτε παιδιά, έτσι κι αλλιώς ο κόσμος έχει τον τελευταίο λόγο Χάσατε τυχαία;
Εκείνο όμως που με εξόργισε ήταν όταν ήρθαν και μου είπαν ότι χρησιμοποίησα τη νόσο μου, ενώ για αυτούς είναι ψέμα γιατί;
Ας βρεθεί ένας να πει ότι πήρα έστω και ένα ευρώ!!!
Ανδρείκελα που έχουν σοβαρά προβλήματα μέσα στο ίδιο τους το σπίτι, κάνουν ένα "ξεκάρφωμα" ότι είναι πιστοί, ορκίζονται οι άθεοι σε ιερά όσια και όλα αυτά για το κόμπλεξ της θέσης, κάπου κοντά στην έξοδο του δημαρχείου, στον κόσμο που πίστεψε τα πολιτικά χαμόγια έχω να δείξω εκθέσεις από ιδιωτικά και δημόσια νοσοκομεία, τελειώνοντας θα πω ότι λυπάμαι που ασχολήθηκε τόσο με σκουπίδια.

Υπάρχει θεία δίκη το βλέπετε και φυσικά υπάρχουν και ο δρόμος της δικαιοσύνης.