Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Ανακοίνωση του υποψήφιου δημοτικού σύμβουλου Δήμου Πωγωνίου κ. Θανάση Φωτίου

Θανάσης Φωτίου
υποψήφιος
Δημοτικός Σύμβουλος 
Μετά από δέκα έξη χρόνια συνεργασίας με τον συνδυασμό του πρώην Δημάρχου Δήμου Άνω Καλαμά Κυρίου Φάνη Στεργίου, θέλω να ευχαριστήσω για την απόλυτη συνεργασία που είχαμε, τόσο τον ίδιο προσωπικά, όσο και τους συνυποψηφίους μου, εκλεγμένους και μη, αλλά περισσότερο τους συνδημότες Πωγωνήσιους, για την εμπιστοσύνη που δείξανε στο πρόσωπό μου στο Δήμο Άνω Καλαμά, αλλά και γενικά στο Πωγώνι.             

       
       Είμαι μόνιμος κάτοικος της περιοχής, ζω και εργάζομαι στο Ριάχοβο του Δήμου Πωγωνίου και αυτός είναι ένας λόγος για την συνέχιση της ανάμειξής μου στα κοινά του τόπου, δεδομένου ότι έχω διάθεση για προσφορά και είμαι γνώστης των προβλημάτων της περιοχής.
       Με τη επιλογή μου κάποιους θα ευχαριστήσω και κάποιους θα δυσαρεστήσω, αλλά πιστεύω ότι όποιον δρόμο και να διαλέξει κάποιος, ο προορισμός είναι ο ίδιος.
      Όλοι για ένα καλύτερο Πωγώνι και θα ευχηθώ καλή δύναμη σε όλους τους υποψήφιους, όποιον συνδυασμό και αν επιλέξουν.
       Τελευταία στις ιστοσελίδες βλέπουμε πολλούς σωτήρες, φιλόσοφους και ελεύθερους σκοπευτές, οι οποίοι φαντασιώνονται ότι μπορούν να λύσουν όλα τα προβλήματα, αλλά πρέπει να ξέρουν ότι δεν απευθύνονται σε λωτοφάγους.
       Κανείς μας δεν προέρχεται από παρθενογένεση, ούτε διεκδικεί το αλάθητο του Πάπα.
       Οι εκλογές είναι αυτοδιοικητικές και όχι κομματικές και πιστεύω ότι μπορούμε να προσφέρουμε όλοι, από όποιο πόστο κι αν βρισκόμαστε, για την λύση των προβλημάτων του  Δήμου μας.
Είμαστε τόσο λίγοι που κανείς δεν περισσεύει.
      Καταλήγοντας, η επιλογή μου είναι να συμμετέχω στον συνδυασμό του νυν Δημάρχου Κυρίου Καψάλη, επικαιροποιώντας και εμπλουτίζοντας το πρόγραμμά του για το Πωγώνι, με δίκτυα αλληλοβοήθειας για τους δημότες μας στην δύσκολη περίοδο που ζούμε, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα της καθημερινότητας, της ασφάλειας των κατοίκων της περιοχής, αλλά και δείχνοντας έμπρακτο ενδιαφέρον για τους ημιτελείς αναδασμούς του Πωγωνίου.

Θανάσης Φωτίου
υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Πωγωνίου
 
(Πανηγύρι Αγίων Αναργύρων-Κουκλιοί 1-07-12)

Tηλ. Επικοινωνίας:  6944997412


Αναδημοσίευση 24-04-14