Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Εγκληματίες και συκοφάντες και υποχείρια άνομων συμφερόντων

Γράφει ο  Γεώργιος  Λουλούδης

Καταπάτηση από παράνομους του νόμου περί προστασίας υπαλλήλων που καταγγέλλουν ανομίες


Σε συνέχεια παλαιότερων σχετικών καταγγελιών και σε εσάς, σας  ενημερώνω για καταπάτηση του νόμου για προστασία υπαλλήλων που καταγγέλλουν ανομίες, και για την  εκδίκηση κ.λπ. του ΕΜΠ εναντίον μου:
Στις 11/01/2016 μου ζητήθηκε  να απολογηθώ στον κ. Α. Σιόλα (συνταξιούχος, αναρμόδιος και ένας από τους θύτες μου στο mobbing-bullying εναντίον μου) για  «ομόφωνη απόφαση» της Γ.Σ. του τομέα ΑΚΕΔ του ΕΜΠ, που εν αγνοία μου κατά παράβαση νόμου, χωρίς να μου κοινοποιήσουν ποτέ τίποτα, με συκοφαντήσανε  με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς και ψεύδη ότι «…δεν ανταποκρίθηκα ποτέ σε τίποτα…»!!!


Σε κάθε περίπτωση αυτά είναι ψεύδη, άθλιες συκοφαντίες, αναπόδεικτα, άκρως δυσφημιστικά, που ενδεχομένως εξυπηρετούν και ζητούνται κατά παραγγελία από τους εγκληματίες που έχουν ασκήσει πάνω μου άθλια παιχνίδια κακομεταχείρισης, για να αντιμετωπίσουν την Δικαιοσύνη.
Δεν μου ζητήσανε ποτέ να απολογηθώ για τίποτα. Δεν αρνήθηκα ποτέ να εκτελέσω εργασία. Ενδεχομένως, ίσως, πιθανόν, να είναι παραγγελία του κ. Σιόλα (συνταξιούχου διδάσκοντος) κ.λπ. θυτών μου για να απαλύνουν τις πράξεις και παραλείψεις εναντίον μου στη Δικαιοσύνη.
Με την ψευδή και άκρως συκοφαντική αυτή απόφαση με δολοφονήσανε εν ψυχρώ και πισώπλατα ψυχικά και υπηρεσιακά.
Αντιλαμβάνεσθε το μέγεθος του εγκλήματός τους και απαιτώ με τον δικηγόρο μου κοινοποίηση της συκοφαντικής  και ψευδούς απόφασης για να προβώ στις αναγκαίες μηνύσεις.
Ντροπή για τις απαράδεκτες πράξεις τους.

Με απερίγραπτη λύπη μου

Γεώργιος  Λουλούδης