Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

Σπύρος Ριζόπουλος: Δεν κάνω σε τίποτα πίσω στα όσα είπα για τις υποψηφιότητες ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ

 


Αφού ολοκληρώθηκαν οι τοποθετήσεις των ομιλητών κατά την παρουσίαση, ο κύριος Ριζόπουλος , μετά από σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, κλήθηκε να σχολιάσει τις αντιδράσεις ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, για όσα είπε τη Δευτέρα 28 Αυγούστου σε συνέντευξη Τύπου.

Ο κύριος Ριζόπουλος ανέφερε “Καταρχήν δε ζήτησα στήριξη ! Αυτό που ξεκαθάρισα στη συνέντευξη τύπου ήταν ότι η Περιφερειακότητα ως ιδεολόγημα που διαμορφώνει την νέα τάξη πραγμάτων στην αυτοδιοίκηση και θα το δείτε οτι ουσιαστικά θα είναι στην συνταγματική αναθεώρηση του κράτους, αρέσει δεν αρέσει. Μ μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι θα συνοδεύεται και από το άλλο το οποίο θα είναι ένα βήμα που πιθανά θα το διαπιστώσουμε εφόσον εκλεγώ στην πρώτη θητεία αν επανεκλεγώ στη δεύτερη, δεν θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε από την λογική του ότι θα πρέπει να υπάρξει απόδοση του χρέους ανά περιφέρεια. Στην περίπτωση της Περιφέρειας Ηπείρου αυτό είναι και θετικό. Γιατί ως η πιο φτωχή περιφέρεια καλούμαστε να συμμετέχουμε σε ένα εθνικό χρέος το οποίο δεν ανταποκρίνεται στα έξοδα τα δικά μας. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι πολλές φορές χρησιμοποιώ ορολογίες που ξέρω πραγματικά το βάθος τους αλλά για να μη δημιουργώ σύγχυση ή πανικό δεν προχωρώ στο βάθος”.

“Η υλοποίηση λοιπόν της Περιφερειακότητας απαιτεί κάτι που δεν έχω, τι δεν έχω; Δεν έχω κοινοβουλευτική εκπροσώπηση. Το είπα ξεκάθαρα την Δευτέρα. Είναι δύσκολο να το κατανοήσει κανείς διότι όταν ακούτε εγώ συζητούσα με τρία κόμματα. Ένα πράγμα που αναδείχθηκε είναι ότι δεν έχει καταλάβει κανείς τι δουλειά κάνω και ποιος είμαι. Καλό είναι να το καταλάβουν! Το δεύτερο στοιχείο είναι ότι εγώ δεν πήγα να παντρευτώ και να πω τόσο εγώ, τόσο εσύ, τόσο αλλού να διώξουμε τον Αλέκο. Δεν με ενδιαφέρει αυτό ! Πολλές φορές να πω και κάτι έχω δει στη ζωή μου πολλές φορές το να 1 + 1 μπορεί να κάνει 31 και το 1 + 1 μπορεί να κάνει - 1 , τα μαθηματικά της εκλογικής αναμέτρησης χρήσιμα για να εκλέγουμε, δεν ήταν όμως ο στόχος της προγραμματικής σύγκλισης γι’ αυτό δεν αναφερθήκαμε ποτέ στην λέξη στήριξη. Αναφερθήκαμε σε προγραμματική σύγκλιση. Ακρογωνιαίος λίθος της προγραμματικής σύγκλισης ήταν η υιοθεσία της Περιφερειακότητας”.

“Για παράδειγμα κύριο μέλημα του Ηλία είναι οι τεράστιες καθυστερήσεις που υπάρχουν με τα μεγάλα έργα ΣΔΙΤ, διότι θα πρέπει τα έργα αυτά να περάσουν μέσα από την ειδική Γραμματεία του Υπουργείου Οικονομικών. Θυμάστε την μεγαλύτερη τραγικότητα όταν αναγκαστήκαμε να ανακαλύψουμε τις λάμπες Led μετά από 18 μήνες και χωρίς πόρους το Μάρτιο του 19 από τον Τσακαλώτο. Άρα η δημιουργία τέτοιες διεύθυνσης στην περιφέρεια μας δίνει περισσότερο χρόνο κι άλλους πόρους, αυτό είναι μια πρόταση της Περιφερειακότητας. Όσο για τις αντιδράσεις, εγώ δεν έχω καμία αμφιβολία και δεν κάνω σε τίποτα πίσω”! Και θα είναι κομμάτι της προεκλογικής μου εκστρατείας”!

“Ο ρόλος της τριάδας και μάλιστα θα σας πω και το εξής πιστεύω τόσο πολύ στην σύμπραξη των τριών, που μέχρι τις 23:59 έχει τη δυνατότητα και ο κύριος Ζούμπας και ο κύριος Στέφος να ενταχτεί στο ψηφοδέλτιο του κυρίου Καχριμάνη, είμαι βέβαιος ότι ο κύριος Καχριμάνης θα αναλάβει τα έξοδα των παραβόλων. Από κει και πέρα ας γρατζουνίζουν όσο θέλουν, το δίλημμα παραμένει το εξής είτε θα οπισθοδρομήσει με την τριάδα ή θα πας στην αλλαγή με τον Ριζόπουλο. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Τώρα τι θα κάνουν και τι δεν θα κάνουν είναι δικό τους θέμα. Εμείς παρουσιάσαμε ένα πρόγραμμα που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για μας και δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι”.