Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024

Ἐκδήλωση στήν Θεσ/νίκη γιά τά 30 χρόνια ἀπό τήν ἐκδημία τοῦ Μητροπολίτη Κονίτσης κυροῦ Σεβαστιανοῦ (8.12.2024)

 


μιλία Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως κ.κ. νδρέου π τ συμπληρώσει 30 τν π τν κοίμηση το Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανς κα Κονίτσης κυρο ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ. (. Μον Μολυβδοσκεπάστου 12.12.2024).


Μακιγιάζ: Αυτοπεποίθηση χωρίς… “παρενέργειες”

 


Στενή είναι η σχέση του μακιγιάζ και της ψυχολογίας, καθώς εδώ και αιώνες αποτελεί μέσο ενίσχυσης των χαρακτηριστικών, κάλυψης των ατελειών αλλά και τόνωσης της αυτοπεποίθησης. Τονίζοντας τα όμορφα σημεία του προσώπου τους και βελτιώνοντας την εμφάνισή τους, οι γυναίκες νιώθουν πιο επιθυμητές αλλά και δυνατές να αντιμετωπίσουν κάθε πρόκληση. Έχουν, επίσης, ευρύτερη κοινωνική εκτίμηση και αποδοχή, αφού θεωρούνται από τους άλλους ως πιο ελκυστικές, ικανές και με μεγαλύτερο κύρος.

Η περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι η εποχή που πειραματίζονται περισσότερο με διάφορα καλλυντικά προϊόντα, προκειμένου να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να ανανεώσουν το στυλ τους και να “γνωστοποιήσουν” τις διαθέσεις τους στον  περίγυρό τους.

Ωστόσο, κάθε τι που εφαρμόζεται στο δέρμα έχει θετικές αλλά και αρνητικές συνέπειες. Τα προϊόντα μακιγιάζ, αλλά και οι συνήθειες εφαρμογής τους και καθαρισμού του δέρματος, μπορεί να γίνουν αιτίες παθήσεων που αφενός βλάπτουν την εικόνα και την ψυχολογία και αφετέρου υποχρεώνουν στην εφαρμογή θεραπευτικών αγωγών.

«Η  ανάπτυξη της βιομηχανίας των καλλυντικών και το προσιτό κόστος τα έχει καταστήσει πολύ δημοφιλή, με τα ποσοστά χρήσης τους από ανήλικες και ενήλικες γυναίκες να έχουν εκτοξευθεί. Σήμερα, εκτιμάται ότι το 95% του γυναικείου πληθυσμού χρησιμοποιεί καλλυντικά καθημερινά.

Ταυτόχρονα, τις τελευταίες δεκαετίες έχουν αυξηθεί και τα δερματικά προβλήματα εξαιτίας τους, εν μέρει λόγω των ανεπαρκών δοκιμών αξιολόγησης κινδύνου πριν από την διάθεση των προϊόντων προς πώληση στους καταναλωτές, επισημαίνει ο  Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος δρ Χρήστος Στάμου.