Η Εγνατία οδός ο μεγάλος βόρειος άξονας της χώρας
μήκους 658 km, εκτεινόμενος από την Ηγουμενίτσα στην Περιφερειακή Ενότητα
Θεσπρωτίας (βορειοδυτική ακτή της Ελλάδας) μέχρι τους Κήπους στην Περιφερειακή
Ενότητα του Έβρου παραδίδεται στον
ιδιωτικό τομέα, με διπλασιασμό των διοδίων για τους πολίτες και κατάργηση των
απαλλαγών και εκπτώσεων που ίσχυαν ως σήμερα.
Οι «Ορίζοντες Ηπείρου» διαμαρτύρονται για την
παράδοση του μεγάλου αυτού οδικού άξονα, που δημιουργήθηκε κυρίως με κονδύλια
των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών, στον ιδιωτικό τομέα. Στην παραχώρηση δεν
προβλέπεται κανένα έργο στην Ήπειρο σε αντίθεση με άλλες περιοχές της χώρας,
όπως οι κάθετοι άξονες που θα συνδέονται
με την Εγνατία .
Από του 2021 οι «Ορίζοντες Ηπείρου» κατέθεσαν στο
Υπουργείο Υποδομών προτάσεις με στόχο την πλήρη άρση της απομόνωσης της
Περιφέρειας Ηπείρου για τη σύνδεση με Κακαβιά μέσω της Εγνατίας οδού .
Ο τραγικός χειρισμός όμως της περιφέρειας στα
ζητήματα της Ιόνιας οδού οδήγησαν στο αδιέξοδο που βρισκόμαστε ακόμη μέχρι
σήμερα.
Η πρώτη λύση ήταν
να συνεχιστεί η χάραξη -
προέκταση της Ιόνιας οδού από τα Γιάννενα ως την Κακαβιά, αλλά ως
"παραεγνατία" , ώστε να μπορέσει να βρει χρηματοδότηση ως ένα έργο
που αφορά ένα διευρωπαϊκό οδικό άξονα.
Η δεύτερη
έλεγε αν αυτό δεν ήταν εφικτό, ο ανάδοχος ως όφειλε να ολοκληρώσει τη σύνδεση με το Ζαγόρι ,
συνεχίζοντας το δρόμο πίσω από το βουνό ώστε να συνδεθεί με Κόνιτσα και από
εκεί με Κακαβιά.
Δυστυχώς όλα αυτά με την επανεκλογή του κ.
Καχριμάνη πήγανε στις ελληνικές καλένδες.