Κυριακή 2 Ιουνίου 2024

Έρχεται το Σεπτέμβριο νέο διευρυμένο πρόγραμμα "Σπίτι μου"

 


Tον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει το διευρυμένο πρόγραμμα «Σπίτι μου», που θα χρηματοδοτηθεί με 2 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε στη διακαναλική του συνέντευξη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Όπως είπε ο πρωθυπουργός, αυτή τη φορά το πρόγραμμα στέγασης θα είναι διευρυμένο και ως προς τα ηλικιακά κριτήρια - και όπως ανακοινώθηκε, θα καλύπτει και ζευγάρια 40 - 50 ετών.

Οι διαπραγματεύσεις με τις Βρυξέλλες για την εξασφάλιση των απαιτούμενων πόρων αφορούν δάνεια του Ταμείου Ανάκαμψης, που είναι συνολικά 17 δισ. ευρώ για τη χώρα μας.

Στην κυβέρνηση βασίζονται στο γεγονός ότι η πρώτη φάση του προγράμματος «Σπίτι μου», που αφορούσε αποκλειστικά νέα ζευγάρια, είχε μεγάλη επιτυχία.

«Δεν είμαι έτοιμος να εξαγγείλω κάτι οριστικό, γιατί βρίσκεται σε εξέλιξη η διαπραγμάτευση, είμαι όμως συγκρατημένα αισιόδοξος ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας και θα μπορέσουμε να κάνουμε ένα νέο πρόγραμμα με πολύ περισσότερους ωφελούμενους», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.