Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

Μπούνταλη Ανθούλα: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου, με τον νυν και εκ νέου υποψήφιο δήμαρχο κ. Κώστα Καψάλη

 


Ονομάζομαι Ανθούλα Μπούνταλη. Κατάγομαι από την Αγία Μαρίνα Πωγωνίου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα.

Έχω ένα γιο 18 χρονών. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια μοιράζω τη ζωή μου στα Γιάννενα και το ακριτικό χωριό μου.

Είμαι απόφοιτος του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στη γερμανική φιλολογία, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων και Διδάσκουσα της ελληνικής ως ξένη γλώσσα.

Έχω εργαστεί ως διοικητικός υπάλληλος στο Τμήμα Παιδείας του Δήμου Ιωαννιτών και στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Από το 2019 διατελώ μέλος του ΔΣ του ΝΠΔΔ του δήμου Πωγωνίου.

Πιστεύω στη διαδικασία της συμμετοχικότητας και της ενεργούς συμμετοχής του πολίτη στα κοινά, που αποτελεί βασική αρχή της Δημοκρατίας. Για αυτό εμπιστεύτηκα ύστερα από ώριμη σκέψη τη δημοκρατία και την πολυφωνία που διέπουν τον συνδυασμό "Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου"  και αποδέχτηκα με τιμή την πρόταση του νυν και εκ νέου υποψήφιου δημάρχου κυρίου Κώστα Καψάλη.

Με γνώμονα την αγάπη μου για τον τόπο μου, τη διάθεση μου για ανιδιοτελή προσφορά, την ενεργητικότητα μου, το ομαδικό μου πνεύμα, το δημιουργικό μου όραμα για το Πωγώνι που λατρεύω, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας και ζητώ τη στήριξη σας, έτσι ώστε να συμβάλλω στην προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας και στην ποιοτική αναβάθμιση του τόπου μας.

Μαζί, βασιζόμενοι στη δύναμη μας ,που ξεχάσαμε πόσο μεγάλη είναι όταν είμαστε ένα, ενώνουμε τις αγωνίες μας, τις ικανότητες μας, την εμπειρία και τις φρέσκες ιδέες και αντιλήψεις για να δώσουμε στο Πωγώνι όλα όσα του αξίζουν και του αναλογούν!

Μπούνταλη Ανθούλα

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

(Δημοτική Ενότητα Δελβινακίου)

«Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου»