Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023

Χαρισιάδης Βασίλης: Απόφαση μου να συνταχτώ στο πλευρό του Κώστα Καψάλη, προκειμένου να προσφέρω στο χωριό μας, τα Δολιανά

 


Η συμμετοχή στις αυτοδιοικητικές εκλογές είναι μέτρο προσφοράς και αγάπης για τον τόπο που μας πλημμύρισε με εικόνες, εμπειρίες και γνώση.

Τα Δολιανά για μένα δεν είναι απλά ένα δημοτικό διαμέρισμα του Δήμου Πωγωνίου, είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου, ο τόπος που γεννήθηκα, μεγάλωσα, έπλασα τα όνειρα μου σαν παιδί, δημιούργησα την οικογένεια μου και ανέπτυξα την εργασιακή μου δραστηριότητα.

Η αγάπη μου για αυτό τον τόπο με οδήγησε στην απόφαση να συνταχτώ στο πλευρό του Κώστα Καψάλη προκειμένου να προσφέρω στο χωριό μας, τα Δολιανά.

Η ψήφος σας είναι δέσμευση προσφοράς για μένα και τιμή.

Η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου θα αποτελέσει το όχημα για προσφορά στον τόπο μας.

Με ενσυναίσθηση και αγάπη θα συνδράμω τις ενέργειες για την αναβάθμιση του χωριού μας.

Όλοι μαζί μπορούμε να προσβλέπουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

Ο συγχωριανός σας

Βασίλης Χαρισιάδης