Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

Δέρμου Σταματία: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Πωγώνι, τόπος να ζεις», με υποψήφιο δήμαρχο τον κ. Χρήστο Γκόγκο

 


Αγαπητοί συνδημότες, με μεγάλη χαρά και μετά από ώριμη σκέψη σας ανακοινώνω ότι αποδεχόμενη την πρόταση του Χρήστου Γκόγκου, θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο "Πωγώνι τόπος να ζεις".

Διατελώ πρόεδρος της Κοινότητας  Ποντικατών από το 2010 έως σήμερα.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια γνώρισα ένα μεγάλο μέρος των προβλημάτων και των αδυναμιών του τόπου μας.

Παλεύω καθημερινά να επιλύσω και το παραμικρό πρόβλημα της κοινότητας ώστε να προσφέρω το έργο που κλήθηκα να φέρω εις πέρας. Πολλές φορές ερχόμενη σε αντιπαράθεση με την

Δημοτική Αρχή άλλοτε με πλήρη συνεργασία κατάφερα να διεκδικήσω το μέγιστο δυνατό για να προσφέρω στον τόπο μου, στο χωριό μου!

Σήμερα, έχοντας την γνώση αλλά και την εμπειρία αποφάσισα να προχωρήσω στο επόμενο βήμα, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος.

   Είμαι έτοιμη να συνεχίσω να προσφέρω, να απαιτώ και να διεκδικώ για όσα ο τόπος και οι πολίτες του αξίζουν.

Για μένα, για σένα, για τον Δήμο μας!

Για ένα Δήμο λειτουργικό και αποτελεσματικό.

Για ένα Δήμο με ευκαιρίες και προοπτική για τους νέους.

Για ένα Δήμο με ασφάλεια.

Για ένα Δήμο με κοινωνική φροντίδα.

                                 Σε θέλω δίπλα μου!!!

Σταματία Δέρμου του Νικολάου

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

(Δημοτική  Ενότητα Δελβινακίου)

Για να γίνει το Πωγώνι τόπος να ζεις!