Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Πρόκος Θωμάς: Ευχαριστήριο

 


Με την ολοκλήρωση των περιφερειακών εκλογών θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλες και όλους, που με εμπιστεύτηκαν και με στήριξαν με την ψήφο τους.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τον επικεφαλής του συνδυασμού "Κοινό των Ηπειρωτών" Γιάννη Στέφο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε στον κοινό μας αγώνα.

Παρότι δεν κατάφερα να εκλεγώ η υπόσχεση που δίνω στον εαυτό μου αλλά και στους συνδημότες - συγχωριανούς μου είναι ότι οι αγώνες μας δεν θα  σταματήσουν εδώ.

Η δύναμη που μου δώσατε, με υποχρεώνει πλέον να ζητήσουμε και να διεκδικήσουμε τα καλύτερα για την περιοχή μας.

Τα χωριά του Πωγωνίου, ανεξαρτήτως Δημοτικής ή Περιφερειακής Αρχής, πρέπει και θα προσπαθήσω να αναβαθμιστούν με έργα σε όλους τους τομείς.

Με εκτίμηση

Πρόκος Θωμάς