Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Tζέγκας Ν. Γεώργιoς: Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των δημοτών και θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του κ. Χρήστου Γκόγκου

 

Φίλες και φίλοι.

Με αφορμή τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, θα κληθούμε να αποφασίσουμε για το μέλλον του ακριτικού δήμου μας.

Η άποψή μου είναι ότι η ενασχόληση με τα κοινά πρέπει να απασχολεί όλους και κυρίως τους νέους, που μπορούν να προσφέρουν πολλά με αγάπη και όραμα για το Πωγώνι που μας αξίζει.

Αναζητώντας την ελπίδα και η έντονη επιθυμία μου να προσφέρω, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των δημοτών και θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό που είναι επικεφαλής ο κ. Χρήστος Γκόγκος.

Γνωρίζοντας την πορεία του στην τοπική αυτοδιοίκηση, την συνέπεια, τις αξίες και τον σεβασμό προς όλους τους συνδημότες, κρίνω πως είναι ο ικανότερος για να υποστηρίξει και να υλοποιήσει το όραμα μας για το Πωγώνι.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους.

Γεώργιoς N. Tζέγκας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

«Πωγώνι, τόπος να ζεις»