Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

Σιούτης Μιχάλης: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Πωγωνίου, με τον νυν και εκ νέου υποψήφιο δήμαρχο κ. Κώστα Καψάλη

 


Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Υπηρετώ τον τόπο μας για περισσότερα από 13 χρόνια από τη θέση του δημοτικού συμβούλου, του προέδρου του ΝΠΔΔ και του αντιδημάρχου με γνώμονα πάντα το συμφέρον των συνδημοτών μου, με μια άοκνη προσπάθεια να κάνω το καλύτερο δυνατόν για το Πωγώνι μας και τους κατοίκους του.

Η ενασχόληση με την αυτοδιοίκηση χρειάζεται μεράκι, αφοσίωση και αυταπάρνηση, είναι ο κατάλληλος χώρος για κάποιον που θέλει να προσφέρει στα κοινά.

Όποιος πραγματικά υπηρετεί την τοπική αυτοδιοίκηση έρχεται καθημερινά πρόσωπο με πρόσωπο με τις αγωνίες του πολίτη, με τα προβλήματα και τα αδιέξοδα που αντιμετωπίζει.

Υπηρετώ το Πωγώνι με αγάπη, συνέπεια και αλληλεγγύη στους συνδημότες μου. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το υπέρτατο μέλημα των αιρετών είναι να είναι σταθεροί απέναντι στους πολίτες και όχι απέναντι σε ιδεολογίες, χρώματα και κόμματα.

Ελπίζω ότι κανείς από εσάς δε θα ξεχάσει την καθημερινή αφοσίωση στην αποστολή μου όλα αυτά τα χρόνια που δεν ήταν άλλη από τον άνθρωπο και τα προβλήματα του.

Φίλες και φίλοι ελπίζω να μου δώσετε τη δυνατότητα να συνεχίσω να είμαι κοντά σε εσάς και το Πωγώνι μας με το συνδυασμό "Ενωτική πρωτοβουλία" και δήμαρχο τον Κώστα Καψάλη.

Σιούτης Μιχάλης

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

(Δημοτική Ενότητα Καλπακίου)

«Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου»