Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Μάνης Γεώργιος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Πωγωνίου, με τον νυν και εκ νέου υποψήφιο δήμαρχο κ. Κώστα Καψάλη

 


Οι περισσότεροι από εσάς με γνωρίζετε μέσω του φωτογραφικού  μου φακού και με στηρίζετε στην προσπάθειά μου να αναδείξω όλους εκείνους τους κρυμμένους θησαυρούς που καθιστούν τον τόπο μας μοναδικό!!

Είμαι ο Γιώργος ο Μάνης ή για κάποιους ο ManisGeo. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κεφαλόβρυσο του Δήμου Πωγωνίου.

Σπούδασα Μηχανικός συστημάτων Αυτοκινήτου και υπηρετώ στις Ένοπλες Δυνάμεις.  

Με κίνητρο την αγάπη μου για το Πωγώνι, θέτω εκ νέου τον εαυτό μου στην κρίση των συνδημοτών μου μέσω της "ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ" με επικεφαλή τον ΚΩΝ/ΝΟ ΚΑΨΑΛΗ.

Πιο δυνατός, πιο ώριμος και πιο έμπειρος, ζητώ τη στήριξή σας προκειμένου  να εργαστώ ώστε τα μικρά και μεγαλύτερα χωριά που συνθέτουν το Πωγώνι, να ξεκινήσουν πάλι την ανοδική τους πορεία.

Μάνης Γεώργιος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πωγωνίου

(Δημοτική Ενότητα Άνω Πωγωνίου)

«Ενωτική Πρωτοβουλία Πωγωνίου»