Σάββατο 26 Αυγούστου 2023

Σωτήρης Χρηστίδης: Υποψήφιος πρόεδρος της Τ.Κ. Καταρράκτη με τον συνδυασμό του νυν και υποψήφιου δημάρχου Πωγωνίου, Κώστα Καψάλη

 


Αγαπητοί συγχωριανοί-ες.

Με αυτή την ανάρτησή μου θα ήθελα να συστηθώ για όσους-ες δεν με γνωρίζουν.

Είμαι λοιπόν ο Σωτήρης Χρηστίδης  γιος του μακαριστού ιερέα Σπυρίδωνα Χρηστίδη και της πρεσβυτέρας Βασιλικής Ιωάννου Τασιούλα.

Αποφάσισα να κατέλθω στις επικείμενες δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος πρόεδρος του χωριού μας με τον συνδυασμό του νυν και υποψήφιου δημάρχου Πωγωνίου, Κώστα Καψάλη.

Ο σκοπός μου είναι ανιδιοτελής-ενωτικός-δημιουργικός, κοντά στο κέντρο των αποφάσεων για το μέλλον του χωριού μας.

Εφόδια μου,η εμπειρία μου στα κοινά και φυσικά η υποστήριξη σας.

Γυρίζουμε σελίδα και προχωράμε σε μια δημιουργική πορεία.

Σε αυτή την πορεία κανείς δεν περισσεύει, κανείς  δεν υπολείπεται.

Είμαστε λίγοι για να είμαστε διχασμένοι.

Ευχαριστώ