Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

Ο Σταύρος Ζηκόπουλος υποψήφιος για την Περιφέρεια με το ψηφοδέλτιο της παράταξης "ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ" με επικεφαλή τον Γιάννη Στέφο




 Δε θα είμαι υποψήφιος για το δήμο Πωγωνίου.

Μετά από 15 χρόνια πρόεδρος των αγροτών, 20 χρόνια στη Τ.Α. ως πρόεδρος και δημοτικός σύμβουλος και 40 χρόνια Αμπελουργός και ελεύθερος επαγγελματίας με το κατάστημα ΔΡΟΜΕΑΣ και το κατάστημα  το Πωγωνίσιο κρασί και τσίπουρο ΖΗΚΟΠΟΥΛΟΣ στη Κοραή 15 στα Γιάννενα δε θα είμαι υποψήφιος στο δήμο Πωγωνίου.

Μέχρι που θα είμαι όμως καλά  θα δημιουργώ και θα δίνω τον αγώνα μου με την εμπειρία μου με τις προτάσεις μου τις δημοσιεύσεις τις αναλύσεις και τις μελέτες μου για κάτι καλύτερο για τον τόπο μου.

Δεν εγκαταλείπω θα είμαι υποψήφιος για τη περιφέρεια με το ψηφοδέλτιο  της  παράταξης  "ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ"με επικεφαλή το ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΕΦΟ υποψήφιο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΗΠΕΙΡΟΥ.

ΖΗΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ τηλ.6979003515

email stauroszikopoulos@hotmail.gr