Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Η εκδότρια του Hellenic Νews of America, Αφροδίτη Κοτρώτσιου στη “Φωνή της Ελλάδας”

 


Στη «Φωνή της Ελλάδας» βρέθηκε καλεσμένη την Τετάρτη 26 Ιουλίου, η Αφροδίτη Κοτρώτσιου, εκδότρια του Hellenic News of America, και συνομίλησε με τη Νατάσα Βησσαρίωνος με αφορμή τη βράβευσή της αύριο Πέμπτη 27 Ιουλίου, στο Ζάππειο Μέγαρο στο πλαίσιο της 7ης Παγκόσμιας Συνάντησης Απόδημου Ελληνισμού.

Η 2ης γενιάς Ελληνίδα Αφροδίτη Κοτρώτσιου, ανέλαβε πριν έξι χρόνια επικεφαλής της ελληνοαμερικανικής εφημερίδας που ίδρυσε ο πατέρας της Πωλ Κωτρότσιος. Πρόκειται για μια εφημερίδα που εδώ και 36 χρόνια προβάλλει τις δράσεις, τα προβλήματα αλλά και τα όνειρα της Ελληνικής Ομογένειας στην Αμερική και συγχρόνως ενημερώνει το αναγνωστικό κοινό της για τα σημαντικότερα νέα της Ελλάδας.

«Σπούδασα βιολογία έχω master στη βιοιατρική, και για έξι χρόνια δούλευα σε μία φαρμακευτική εταιρεία στη Φιλαδέλφεια. Μου άρεσε αλλά ένιωσα κάποια στιγμή ότι έπρεπε να συνεχίσω το έργο του πατέρα μου εδώ στην Αμερική, ως μετανάστης από την Ελλάδα. Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω το έργο του πατέρα μου, για το οποίο είμαι υπερήφανη γιατί συμβάλλει στην προσπάθεια των Ελλήνων της Αμερικής να διατηρήσουν τη γλώσσα τους, τα ήθη και τα έθιμα, την κουλτούρα και τελικά την ταυτότητά τους»  είπε η Αφροδίτη Κοτρώτσιου και τόνισε ότι η εφημερίδα κυκλοφορεί και σε έντυπη μορφή παρά τις δυσκολίες της εποχής.

Η Αφροδίτη Κοτρώτσιου αναφέρθηκε επίσης στην Hermes Expo την κορυφαία εταιρεία επιχειρηματικών εκθέσεων και δικτύων στην Αμερική, που προωθεί τους ομογενείς επιχειρηματίες, τους φιλέλληνες που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα, σε γενικές γραμμές το εμπόριο. Πρόκειται για ένα δίκτυο συνεργασίας μεταξύ Ελλήνων επιχειρηματιών από την Ελλάδα και την Αμερική. Την εταιρία ίδρυσε, ο πατέρας της ο Πωλ Κοτρώτσιος το 1992. «Ο πατέρας μου είναι οραματιστής. Νιώθει ότι η Ελλάδα του προσέφερε πάρα πολλά και θέλει να προσφέρει και ο ίδιος στην πατρίδα. Ελπίζω να συνεχίσω το έργο του, να συνεχίσω να είμαι μια ‘φωνή’ για τους Έλληνες της Αμερικής» είπε χαρακτηριστικά και παράλληλα τόνισε ότι «το καλύτερο δώρο που μου έκαναν οι γονείς μου ήταν ότι με έστελναν στον Παρακάλαμο, στο χωριό μας στα Γιάννενα, όλα τα καλοκαίρια, όταν ήμουν παιδί. Έζησα από κοντά την κουλτούρα της πατρίδας μου, τα ήθη τα έθιμα… Με αυτόν τον τρόπο μεταλαμπαδεύτηκε μέσα μου η αγάπη για την Ελλάδα».

Στην 7η Παγκόσμια Συνάντηση  Απόδημου Ελληνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, αύριο Πέμπτη 27 Ιουλίου, στις 19.30, η Αφροδίτη Κοτρώτσιου τιμάται με άλλες 95 Ελληνίδες από όλο τον κόσμο που ξεχώρισαν για τα επιτεύγματά τους. Πρόκειται για μία μεγάλη έρευνα που κατέγραψε η δημοσιογράφος και συγγραφέας Μαίρη Ρυσσάκη στο βιβλίο της «Ελληνίδες του κόσμου».

ΠΗΓΗ: ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ