Η διαφημιστική εκστρατεία για
την παρουσίαση του προορισμού «Ιωάννινα» σε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης
έχει ήδη ξεκινήσει και θα συνεχιστεί ως το καλοκαίρι.
Μέσω της καμπάνιας, που
διεξάγεται σε περιβάλλον Google Search, Google Display και Facebook/Instagram,
εκατομμύρια Ισραηλινοί θα έχουν την ευκαιρία να «ανακαλύψουν» τις φυσικές
ομορφιές και την ισχυρή πολυπολιτισμική ταυτότητα της πόλης, που την
κατατάσσουν ως έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς.
Για την επιτυχία του
συγκεκριμένου στόχου, προσφάτως, τέθηκε σε λειτουργία ειδική ενότητα για τους
Ισραηλινούς στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του Τμήματος Τουρισμού του δήμου – https://www.travelioannina.com/en/pages/jewish-community-ioannina-
Η ψηφιακή καμπάνια αποτελεί μία
από τις πρωτοβουλίες στήριξης της νέας αεροπορικής γραμμής και είχε
προαναγγελθεί στη συνάντηση με διευθυντικά στελέχη της AEGEAN τον περασμένο
Οκτώβριο.
Σύμφωνα με τον υπάρχοντα
προγραμματισμό, τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν τον Μάιο, θα εκτελούνται κάθε
Τετάρτη και Σάββατο και θα διαρκέσουν ως τον Οκτώβριο.
ΠΗΓΗ: www.ioannina.gr/