Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2022

Μπίκας Χρ. Κωνσταντίνος: Μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν, που μας γεμίζει πλέον θλίψη

 


Στενοχωριέμαι πλέον ως γέννημα θρέμμα  του χωριού μας (και ακόμη περισσότερο ως Πρόεδρος) με την κατάσταση που έχει περιέλθει ο αγαπημένος μου τόπος.

Λίγη η κίνηση έως ελάχιστη.

Ειδικότερα μετά το απόγευμα, η πλατεία της Κοινότητας μας έχει ερημώσει. Μαγαζιά κλειστά και άλλα που από ότι πληροφορούμαι  δυστυχώς ακολουθούν....

Κάποτε που ο Παρακάλαμος έσφυζε από ζωή και όλη η περιοχή μας είχε κόσμο στα χωριά.

Πλέον η ερημιά έχει απλωθεί παντού....

Η Αστυνομία εδώ και χρόνια έχει μεταφερθεί, το Ιατρείο έχει κλείσει και πάρα μόνο κάποιες ημέρες έρχεται να ασκήσει το λειτούργημα  ο γιατρός, το κτηνιατρείο έχει κλείσει εδώ και χρόνια (και το αστείο της υπόθεσης είναι, πως σε επίσκεψη μου στην Κτηνιατρική υπηρεσία της Περιφέρειας  πέρυσι και σε προφορικό μου αίτημα για την παραχώρηση του κτιρίου στην Κοινότητα μας για κάποια χρήση ως όφελος του χωριού, μου απάντησαν πως είναι ενεργό το Κτηνιατρείο και πως δεν γίνεται δεκτό το αίτημα μου).

Η Τράπεζα μας λειτουργεί μόνον δύο ημέρες την εβδομάδα (με πολύ μεγάλο αγώνα την κρατήσαμε σε λειτουργία) και το μέλλον της είναι αβέβαιο....

Τα σχολεία μας που  έχουν μειωθεί σημαντικά οι μαθητές....

Λυπάμαι πολύ για την κατάσταση αυτή.

Μακάρι να μπορούσα ως Πρόεδρος να έχω την δυνατότητα να αλλάξω την τρέχουσα κατάσταση.

Μόνο το περίπτερο, μιας και έχει να κάνει η Κοινότητα μας και κατ' επέκταση ο Δήμος, θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε κάποιον/α που θα ήθελε να το λειτουργήσει.

Το εύχομαι να συμβεί.

Εγώ ως πρόεδρος θα βοηθήσω τα μέγιστα στην περίπτωση που βρεθεί ενδιαφερόμενος.

Πρέπει να στηρίζουμε το χωριό μας όλοι μας.

Δεν γίνεται να προτιμούμε για τις αγορές μας την πόλη των Ιωαννίνων και όχι τον τόπο μας.

Αντιλαμβάνομαι πως εκεί ίσως υπάρχουν καλύτερες τιμές των προϊόντων, αλλά εκεί θα μείνουν τα χρήματα μας, μακριά από το χωριό μας, τους φίλους μας τους επαγγελματίες που κι αυτοί με την σειρά τους θα τα διαθέσουν στην αγορά του Παρακαλάμου.

Φίλοι μου, αυτή η ανάρτηση μου ίσως δεν είναι καλογραμμένη, διότι την έγραψα στο λιγοστό χρόνο εν ώρα εργασίας, αλλά θεωρώ ότι οι πιο πολλοί από εσάς που θα την διαβάσουν θα συμφωνήσουν.

Πρέπει να αγαπάμε τον τόπο μας και να το δείχνουμε.

Με τιμή

Ο Πρόεδρος Παρακαλάμου

Μπίκας Χρ. Κωνσταντίνος