Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Φωτίου Αθανάσιος: Ευχαριστήριο

 


Αγαπημένοι μου συνδημότες και συνδημότισσες, φίλες μου και φίλοι Πωγωνίσιοι.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Πωγωνίου Κώστα Καψάλη για την συνεχόμενη έμπρακτη εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου καθώς μετά τον ορισμό των Αντιδημάρχων παραμένω στα καθήκοντά μου. (Βασικά τις αρμοδιότητες για την Δ.Ε Άνω Καλαμά καθώς την καθαριότητα, ανακύκλωση και φωτισμό του Δήμου μας).

Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με στηρίζετε όλα αυτά τα χρόνια, σε όλο το προσωπικό του Δήμου μας για την καλή συνεργασία που είχαμε, καθώς και σε όλους τους Προέδρους των Κοινοτήτων, τους συναδέλφους Αντιδημάρχους αλλά και τους Δημοτικούς Συμβούλους όλων των παρατάξεων.

Όσα μας ενώνουν είναι περισσότερα από όσα μας χωρίζουν και ο στόχος είναι αυτή την νέα χρονιά να είναι μία καλύτερη χρονιά για το Πωγώνι.

Δεσμεύομαι να συνεχίσω με την ίδια διάθεση στο έργο που αναλογεί στις ευθύνες μου αλλά και στα γενικότερα ζητήματα που αφορούν το Δήμο μας.

Σύμφωνα και με τα νέα δεδομένα της απογραφής φαίνεται ότι ο πληθυσμός των χωριών μας έχει μειωθεί όπως συμβαίνει παντού, αλλά οι απαιτήσεις των Δημοτών για την καθημερινότητα παραμένουν και εμείς είμαστε εδώ για να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μας.

Αυτό θα προσπαθήσω για μια ακόμη φορά από την πλευρά μου. Να είσαστε όλοι καλά και δυνατοί!!!

 

Φωτίου Αθανάσιος

Αντιδήμαρχος Πωγωνίου