Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Φωτίου Αθανάσιος: Απάντηση σε δημοσίευμα με τίτλο «Ποιοι διοικούν το Δήμο;» (Vol.5)

 


Καλησπέρα φίλοι μου, τελικά στο Πωγώνι μας υπάρχουν κουκουλοφόροι φασίστες που γράφουν χωρίς όνομα μόνο και μόνο να σπιλώσουν ανθρώπους στην αυτοδιοίκηση, απάντησα στον κύριο και τα έσβησε όλα, είμαι υποχρεωμένος να του απαντήσω από εδώ, πρώτον δεν ήμουν ορφανός πολιτικά και ήταν επιλογή μου ή παράταξη του κυρίου Καψάλη, δεν μου έταξε ποτέ κάτι, το ψωμί μου το έβγαζα πάντα τίμια και βάζω από την τσέπη μου, ρουσφέτια δεν έχω κάνει, η μία κόρη μου με δύο πτυχία πουλάει παπούτσια και το έχει καμάρι, ο κύριος φόρεσε μία κουκούλα που δεν ταιριάζει στα χωριά μας ούτε στο Πωγώνι μας το οποίο επικαλείται, αλώστε θα μπορούσε να τα πει χωρίς κουκούλα για να γίνουμε και καλύτεροι αυτά προς το παρόν και νομίζω ότι τον ξέρω, κοντός ψαλμός αλληλούια!!!

 

Φωτίου Αθανάσιος

Αντιδήμαρχος Πωγωνίου