Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Μάνης Γεώργιος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Πωγωνίου με την παράταξη «Ανατροπή-Πρωτοπορία-Ευημερία»


«ΑΝΑΤΡΟΠΗ-ΕΥΗΜΕΡΙΑ-ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ»
Υποψήφιος Δήμαρχος Πωγωνίου
ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ  του ΜΕΝΕΛΑΟΥ

Όταν το φιλότιμο συναντά την ευαισθησία κι η ανθρωπιά τη δύναμη ψυχής τότε το αποτέλεσμα "ονομάζεται"...... Γεώργιος Μάνης.
Καλωσορίζουμε στο ψηφοδέλτιό μας τον άνθρωπο που η αγάπη του κόσμου στο πρόσωπό του είναι διάχυτη και εμφανέστατη.
Ο κ. Μάνης κατάγεται από το Κεφαλόβρυσο.
Είναι στρατιωτικός στο επάγγελμα και ασχολείται επί σειρά ετών με το πάθος του που είναι η φωτογράφιση της απαράμιλλης ομορφιάς της Ηπείρου μας κι όχι μόνο.
Είναι ένας από τους τοπικούς οδηγούς της "Google" που καθημερινά προσθέτει τοποθεσίες και αξιοθέατα στους χάρτες της ώστε ο επισκέπτης να μάθει έναν τόπο καθώς και να λάβει οδηγίες πλοήγησης.
Πνεύμα ανήσυχο, άνθρωπος με θετική αύρα, κοινωνικός, αγαπητός, απλός, πάντα χαμογελαστός ακόμα και στα δύσκολα, χέρι βοηθείας όπου μπορεί, ευλαβής, δραστήριος, με μεγάλη αγάπη για τον τόπο του, δηλώνει αποφασισμένος να διεκδικήσει και να συγκρουστεί γι αυτόν.
Ο Γιώργος ο Μάνης αποτελεί αναμφίβολα φωτεινό παράδειγμα για τον συνάνθρωπο.
"Δε νοείται να μιλάμε για το μέλλον ενός τόπου και οι νέοι να λείπουν απ αυτό! Ο τόπος μου.... η ψυχή μου! Οι ανάγκες των συνδημοτών μου... στόχοι μου! Η πρόοδός του... όραμά μου, κι η ευημερία του... το όνειρό μου! Παραθέτω όλες μου τις δυνάμεις σε μια παράταξη που πληρεί επάξια τις προϋποθέσεις του αυριανού Δήμου Πωγωνίου"

Καλή επιτυχία Γιώργο!!!