Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Ομόφωνα αθώος ο Θανάσης Μποζιάρης στην δικαστική διαμάχη με την Αδελφότητα Κερασοβιτών για το σφράγισμα του Καφενείου Κερασόβου

Νιώθω την ανάγκη να ενημερώσω τους δημότες του πρώην Δήμου Δελβινακίου - και όχι μόνον - ότι την Πέμπτη, 12-12-2013, εκδικάστηκε στο 3/μελές Πλημμελειοδικείο Ιωαννίνων η μήνυση που είχαν καταθέσει εναντίον μου αλλά και εναντίον των 2 μελών της Επιτροπής σφραγίσματος του Καφενείου Κερασόβου οι κ.κ. Αριστ. Τζαβέλλας και Σταύρος Παππάς (Πρόεδρος και μέλος αντίστοιχα της Αδελφότητας Κερασοβιτών) για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμησή τους.
Το δικαστήριο ΟΜΟΦΩΝΑ με τη σύμφωνη γνώμη και της Εισαγγελέως της έδρας ΜΑΣ ΑΘΩΩΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Επισημαίνω το γεγονός αυτό διότι, σε ό,τι με αφορά, αυτή ήταν η τελευταία δικαστική μου εκκρεμότητα ως Δημάρχου του πρώην Δήμου Δελβινακίου.
Τώρα δεν έχω πλέον καμία άλλη.
Και οι  δικαστικές αποφάσεις, λοιπόν, για όλες τις εναντίον μου μηνύσεις σε όλη τη 12/ετή θητεία μου ως Δημάρχου του πρώην Δήμου Δελβινακίου ήταν όλες ΑΘΩΩΤΙΚΕΣ.
Δεν με άγγιξε καμία από τις τόσες και τόσες που κατά καιρούς κάποιοι άσκησαν εναντίον μου και ασφαλώς γι’ αυτό νιώθω βαθιά ικανοποίηση  για τη νομιμοποίηση ακόμη και  όλων εκείνων των επιλογών μου που αμφισβητήθηκαν.  
    Όσον αφορά στην τύχη του καφενείου Κερασόβου ενημερώνω τους δημότες ότι τουλάχιστον η τακτική που ακολουθήθηκε από τον Καλλικρατικό Δήμο Πωγωνίου κατά την ταπεινή μου εκτίμηση είναι ελέγξιμη (=πρέπει να ελεγχθεί) γιατί χρήζουν  διοικητικού και δικαστικού ελέγχου οι απαράδεκτες μεθοδεύσεις και μόνο για το γεγονός ότι ο Δήμος μας αρκέστηκε σε πρωτόδικη μόνον απόφαση του μονομελούς δικαστηρίου και δεν άσκησε έφεση κατά αυτής, ως όφειλε έστω για την τιμή των όπλων αλλά οπωσδήποτε για να τελεσιδικήσει η υπόθεση.
Έτσι, μόνο με  πρωτόδικη απόφαση το καφενείο Κερασόβου απέκτησε ιδιοκτήτη, την Αδελφότητα Κερασοβιτών.
Σημειώνω, τέλος, δίχως κανένα σχόλιο, ότι στην προχτεσινή εκδίκαση  «σύσσωμη» η δημοτική αρχή προσέτρεξε στην αίθουσα του δικαστηρίου παρά το πλευρό των μηνυτών μας, δηλ. δίπλα σ’ αυτούς που έχασαν αυτή τη δίκη αλλά  είχαν κερδίσει από το Δήμο μας με μόνη την πρωτόδικη απόφαση το καφενείο Κερασόβου, δηλ. και ο κ. Δήμαρχος Καψάλης Κ. και οι κ.κ. αντιδήμαρχοι Κουκουλάρης Στ. και Μάτσιας Βασ..

Θανάσης  Μποζιάρης

Πρώην  Δήμαρχος πρώην Δήμου Δελβινακίου