Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ: Με ρυθμό χελώνας τα έργα


Ιδιαίτερα ανησυχητικές είναι οι εξελίξεις σχετικά με την πορεία της Ιόνια Οδού. Οι εργασίες στο τμήμα της Ηπείρου, εδώ και αρκετούς μήνες καρκινοβατούσαν.
Η ΤΕΡΝΑ, μια εκ των εταιριών που μετέχουν στην Κοινοπραξία για την Κατασκευή της Ιόνιας Οδού, έκλεισε τα εργοτάξιά της στην περιοχή Γυμνότοπου Φιλιππιάδας, αφήνοντας ουσιαστικά στον «αέρα» το κομμάτι του δρόμου που θα περνά από την Ήπειρο!
Προβλήματα προκύπτουν στην συνέχιση και την ολοκλήρωση της κατασκευής του μεγάλου οδικού άξονα της Δυτικής Ελλάδος, την Ιόνια Οδό.
Τα προβλήματα όμως δεν έχουν τελειωμό, αφού η Κυβέρνηση, μη έχοντας πλέον λεφτά στα ταμεία της, άφησε στην τύχη τους τα μεγάλα έργα, η ολοκλήρωση των οποίων –ειδικά της Ιόνιας- επείγει.

Υπενθυμίζεται, ότι και επίσημα ανακοινώθηκε διετής παράταση στο χρονοδιάγραμμα της Ιόνιας Οδού.
Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010 είχε απαλλοτριωθεί μόνο το 50% των εκτάσεων, όταν έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Μέχρι σήμερα έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου, ενώ το μεγάλο τμήμα της Ιόνιας, από το Αντίρριο έως το Κεφαλόβρυσο, μήκους 43 χιλιομέτρων, θα παραδινόταν τον φετινό Απρίλιο.
Φυσικά, κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να γίνει!
Σύμφωνα με πηγές, οι εργασίες δεν μπορούν να συνεχιστούν καθώς πολλά τμήματα είναι κατακερματισμένα από ιδιώτες που δεν έχουν παρουσιαστεί στη διαδικασία επίταξης ή είναι σε εξέλιξη αρχαιολογικές ανασκαφές!