Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Δήμος Κόνιτσας: 200 χρόνια μετά, κρατάμε την ιστορία ζωντανή στις καρδιές των παιδιών μας

 


Ο Δήμος Κόνιτσας τιμώντας τα 200 χρόνια από την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου προμηθεύτηκε και διένειμε δωρεάν στους μαθητές των σχολικών μονάδων του, το ιστορικό μυθιστόρημα “Έξοδος” του Λευτέρη Σακκά, των εκδόσεων Μπατσιούλα, καθώς θέλουμε οι μαθητές μας να γνωρίσουν σε βάθος το διαχρονικό μήνυμα της αυτοθυσίας και της ελευθερίας.

Ο δικός μας Λευτέρης Σακκάς με καταγωγή από Πυξαριά και Αμάραντο έχει τιμηθεί για το έργο του από τον Δήμο της Ιερής Πόλης στο πλαίσιο των καθιερωμένων εορτών της Εξόδου. Το βιβλίο εστιάζει στα γεγονότα, την πολιορκία και την ηρωική θυσία των «Ελεύθερων Πολιορκημένων» στο Μεσολόγγι στις 10 Απριλίου 1826 και έχει λάβει εξαιρετικές κριτικές.

Η Έξοδος του Μεσολογγίου δεν ήταν απλά ένα τοπικό γεγονός. Ήταν η θυσία που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη, γέννησε ένα τεράστιο κύμα φιλελληνισμού και άλλαξε την πορεία της Ελληνικής Επανάστασης.

Το βιβλίο διανεμήθηκε με το τέλος της σχολικής χρονιάς σε όλα τα σχολεία εκτός από το Γενικό Λύκειο και το Γυμνάσιο μετά από άρνηση των διευθυντών. Οι μαθητές των σχολείων αυτών μπορούν καθημερινά να το παραλαμβάνουν από το Κέντρο Ενημέρωσης του Δήμου.

Θερμές ευχαριστίες στον Λευτέρη Σακκά και τον εκδοτικό οίκο Μπατσιούλα για την προνομιακή τιμή αγοράς του βιβλίου.

Αγαπητά μας παιδιά καλό καλοκαίρι!!!