Με μια
άκρως τιμητική τοποθέτηση για τον Δήμο Πωγωνίου και τη Δημοτική Αρχή άνοιξε την
ομιλία του ο Πρόεδρος του Δικτύου Πόλεων με Λίμνες και Δήμαρχος Αργιθέας κ. Ανδρέας Στεργίου, κατά την έναρξη των
εργασιών της συνεδρίασης.
Στον χαιρετισμό του, ο κ.
Στέργιος εστίασε σε τέσσερα βασικά σημεία:
Στον θαυμασμό για τις ομορφιές
μας: Εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του από το σπάνιο φυσικό κάλλος και τον
υδάτινο πλούτο του Πωγωνίου, που κέρδισαν τις εντυπώσεις όλων των μελών του
Δικτύου.
Στην παραδοσιακή φιλοξενία:
Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη θερμή υποδοχή, τονίζοντας ότι η φιλοξενία των
ανθρώπων του Πωγωνίου είναι υποδειγματική και αυθεντική.
Στο αδιαμφισβήτητο έργο του
Δημάρχου: Εξήρε την προσωπικότητα και τη δυναμική της δημοτικής αρχής,
επισημαίνοντας ότι η σοβαρή δουλειά που γίνεται στον Δήμο είναι υποδειγματική
και μιλάει από μόνη της, τυγχάνοντας καθολικού σεβασμού.
Στα σπουδαία σχέδια για το
μέλλον: Προανήγγειλε ότι σχεδιάζονται πολύ σημαντικές κοινές πρωτοβουλίες και
δράσεις μέσω του Δικτύου, οι οποίες θα αφορούν άμεσα την περιοχή μας και θα
φέρουν απτά αναπτυξιακά αποτελέσματα.
Η αμοιβαία εκτίμηση και η στενή
συνεργασία θέτουν τις βάσεις για να αναδειχθεί το Πωγώνι ακόμη περισσότερο!
