Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Θερμά λόγια και πλήρης αναγνώριση από τον Πρόεδρο του Δικτύου κ. Ανδρέα Στεργίου για το Πωγώνι!

 


Με μια άκρως τιμητική τοποθέτηση για τον Δήμο Πωγωνίου και τη Δημοτική Αρχή άνοιξε την ομιλία του ο Πρόεδρος του Δικτύου Πόλεων με Λίμνες και Δήμαρχος Αργιθέας  κ. Ανδρέας Στεργίου, κατά την έναρξη των εργασιών της συνεδρίασης.

Στον χαιρετισμό του, ο κ. Στέργιος εστίασε σε τέσσερα βασικά σημεία:

Στον θαυμασμό για τις ομορφιές μας: Εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του από το σπάνιο φυσικό κάλλος και τον υδάτινο πλούτο του Πωγωνίου, που κέρδισαν τις εντυπώσεις όλων των μελών του Δικτύου.

Στην παραδοσιακή φιλοξενία: Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη θερμή υποδοχή, τονίζοντας ότι η φιλοξενία των ανθρώπων του Πωγωνίου είναι υποδειγματική και αυθεντική.

Στο αδιαμφισβήτητο έργο του Δημάρχου: Εξήρε την προσωπικότητα και τη δυναμική της δημοτικής αρχής, επισημαίνοντας ότι η σοβαρή δουλειά που γίνεται στον Δήμο είναι υποδειγματική και μιλάει από μόνη της, τυγχάνοντας καθολικού σεβασμού.

Στα σπουδαία σχέδια για το μέλλον: Προανήγγειλε ότι σχεδιάζονται πολύ σημαντικές κοινές πρωτοβουλίες και δράσεις μέσω του Δικτύου, οι οποίες θα αφορούν άμεσα την περιοχή μας και θα φέρουν απτά αναπτυξιακά αποτελέσματα.

Η αμοιβαία εκτίμηση και η στενή συνεργασία θέτουν τις βάσεις για να αναδειχθεί το Πωγώνι ακόμη περισσότερο!