Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

Μπίκας Χρ. Κωνσταντίνος: Μη συμμέτοχη στις επικείμενες δημοτικές εκλογές

 


Αγαπητοί συγχωριανοί και συνδημότες,

 Οι Δημοτικές εκλογές είναι προ των πυλών.

Οι προτάσεις προς το πρόσωπό μου υπήρχαν (και είμαι ευγνώμων γι αυτό) αλλά μετά από ώριμη σκέψη και συζητήσεις με την οικογένεια μου και ανθρώπους του στενού μου κύκλου, αποφάσισα να μην θέσω υποψηφιότητα για τα κοινά του αγαπημένου μου χωριού αλλά και γενικότερα του Δήμου μας.

Όμως δεσμεύομαι ότι έως και την τελευταία ημέρα της θητείας μου, θα εκτελώ ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου, όπου Όλοι εσείς με εμπιστευτήκατε τα τελευταία χρόνια.

Εύχομαι Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους για τα Κοινά και όσοι από αυτούς εκλεγούν, Καλό και Επιτυχημένο Έργο.

Θα παραμείνω Ενεργός πολίτης του χωριού μας , με άλλη Ιδιότητα.

Δεν λέω Αντίο, αλλά εις το Επανιδειν.

Με τιμή

Ο πρόεδρος Παρακαλάμου

Μπίκας Χρ. Κωνσταντίνος