Παράλληλα το υπουργείο δίνει μεγάλη βαρύτητα και στην ολοκλήρωση ή την κατασκευή άλλων οδικών αξόνων, τουλάχιστον μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητόδρομους (Ιόνια Οδός, Ε65, Ολυμπία Οδός και ο Άξονας Μαλιακός – Κλειδί), έργα τα οποία ωστόσο μάλλον δεν πρόκειται να επανεκκινήσουν πριν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Έτσι, το υπουργείο Υποδομών έδωσε το «πράσινο φως» για... μπουλντόζες σε ένα οδικό δίκτυο το οποίο σήμερα βρίσκεται σε τραγική κατάσταση με αποτέλεσμα εκεί να συμβαίνουν πολλά τροχαία ατυχήματα.
Ο λόγος για την εθνική οδό Άρτας – Αντιρρίου αλλά και για τον οδικό άξονα από την Αμφιλοχία μέχρι το Άκτιο, δύο τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου που σήμερα παρουσιάζουν τεράστιες φθορές και πολλά προβλήματα.
Έτσι, από το υπουργείο Υποδομών δημοπρατήθηκε χθες το έργο για την αποκατάσταση φθορών οδοστρώματος στην ΕΟ Αντιρρίου – Ιωαννίνων και συγκεκριμένα σε τμήματα από το Αντίρριο μέχρι και τα όρια των νομών Αιτωλοακαρνανίας – Άρτας, καθώς και σε τμήματα του άξονα Αμφιλοχία – Άκτιο.
Για το συγκεκριμένο έργο είχε εγκριθεί πίστωση 1.000.000 €, τον περασμένο Μάιο, με απόφαση του πρώην αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Υποδομών Σταύρου Καλογιάννη.
Στο διαγωνισμό μετείχαν 13 εταιρείες και ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρεία «Σολδάτος» με έκπτωση 45%. Οι εργασίες αναμένονται να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα και ο συνολικός χρόνος υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε τέσσερις μήνες.
Για το θέμα αυτό ο Σταύρος Καλογιάννης δήλωσε: «Το αυξημένο κυκλοφοριακό φορτίο στην εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη φθορά, σε πολλά τμήματα του συγκεκριμένου άξονα. Για τη συντήρηση του, είχαμε εγκρίνει πίστωση 1 εκατ. ευρώ. Η ανάδειξη αναδόχου σήμερα και σε αυτό το σημαντικό έργο για την οδική ασφάλεια αποτελεί πολύ θετική εξέλιξη».
Παράλληλα από πηγές του υπουργείου Υποδομών έγινε γνωστό πως μέσα στο 2013 και παρά τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κατασκευαστικός κλάδος αρκετά μεγάλα έργα που αφορούν την Ήπειρο, θα μπουν στην καθημερινότητά μας μέχρι τον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Το σημαντικότερο έργο που ξεχωρίζει είναι η ολοκλήρωση της παράκαμψης στο τμήμα Άρτας – Φιλιππιάδας, ενώ τα μέγιστα για την ανάπτυξη συγκεκριμένων περιοχών αναμένεται να συμβάλλει και η παράδοση του τμήματος Καρτέρι – Πάργα, στον οδικό άξονα Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.
Μεγάλης αξίας είναι και η ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2013 της Β’ φάσης των έργων στο λιμάνι Ηγουμενίτσας, ωστόσο σημαντικές καθυστερήσεις παρουσιάζονται για τη Γ’ φάση των έργων στον λιμένα.
Όλα τα προαναφερόμενα έργα είτε ξεκινούν τις επόμενες ημέρες, είτε ήδη υλοποιούνται με βασικό γνώμονα του υπουργείου την ανάπτυξη ολόκληρης της Ηπείρου, αλλά παράλληλα και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, κυρίως σε ό,τι αφορά τον μέχρι σήμερα άξονα «καρμανιόλα» Ιωαννίνων – Αντιρρίου.