Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

ΘΑΝΑΣΗΣ ΦΩΤΙΟΥ: «Είμαι παρόν και τιμώ τους ανθρώπους που με τίμησαν με την ψήφο τους»

Αγαπητέ Κλέωνα.
Όπως βλέπεις σήκωσα το γάντι που μου έριξες και θα προσπαθήσω να απαντήσω στις παρατηρήσεις σου στα μπλοκ του Δήμου μας.
Καταρχήν δεν διεκδίκησα ποτέ το αλάθητο του Πάπα ούτε είμαι επαγγελματίας Δήμαρχος ή Δημοτικός Σύμβουλος.
Το επάγγελμά μου είναι Αγρότης. Σαν πρόεδρος στην Κοινότητα μου το Ριάχοβο, σαν Αντιδήμαρχος στο Δήμο Άνω Καλαμά, αλλά και σαν Δημοτικός Σύμβουλος Πωγωνίου, προσπαθούσα και προσπαθώ όσο γίνεται καλύτερα να προσφέρω στον τόπο όπου ζω και εργάζομαι.
Καλές οι παρατηρήσεις σου, γιατί πρέπει όλοι να είμαστε καλύτεροι, αλλά θα ήθελα να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος.
Πως βλέπεις ότι προσχώρησα στην Δημοτική πλειοψηφία;
Την πρώτη χρόνια της Δημοτικής Αρχής έπρεπε να είμαστε πιο επιεικείς, αλλά ως εκεί.
Παρεμβαίνω στα κρίσιμα και σοβαρά ζητήματα όχι μονό στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και στην Οικονομική Επιτροπή και στην Επιχείρηση, όπου είμαι μέλος και όταν είναι ανάγκη η θέση μου είναι ξεκάθαρη, όπως για τα Δημοτικά Τέλη ύδρευσης, το θέμα της Αγροτικής τράπεζας, της ομάδας του Παρακαλάμου, διάφορες καταγγελίες για τη Δημοτική Ενότητα Άνω Καλαμά, τη διακοπή των τηλεφώνων στα κοινοτικά κτήρια και διάφορα αλλά.
Όσο για τον προϋπολογισμό, θα ΄πρεπε να ξέρεις ότι πριν φτάσει στο δημοτικό συμβούλιο, πέρασε από την Οικονομική Επιτροπή, όπου γίνανε οι παρατηρήσεις και διορθώσεις και δεν επανέρχομαι στο δημοτικό συμβούλιο με τα ίδια, μόνο και μόνο για να δημιουργώ εντυπώσεις.
Κάθε μέρα υπάρχουν νέα δεδομένα και δεν επαναπαύομαι, ούτε είμαι ευχαριστημένος με τη λειτουργία της δημοτικής αρχής, όταν δεν απαντάει σε διάφορες καταγγελίες και σνομπάρει ακόμη και δημοτικούς συμβούλους ή όταν αφήνει χωρίς πετρέλαιο θέρμανσης τον παιδικό σταθμό, το ΚΔΑΠ, το ΚΗΦΗ και αλλά κτήρια.
Πιστεύω ότι τιμώ τους ανθρώπους που με τίμησαν με την ψήφο τους και θα μπορώ να τους κοιτώ πάντα στα μάτια.
Μήπως σου φταίνε αλλά φίλε μου;
Μήπως επειδή η παράταξη σου είναι διαλυμένη και συνοδοιπόρος του Δημάρχου εσύ βλέπεις τους δυο δημοτικούς συμβούλους και όχι τους άλλους δέκα?


ΘΑΝΑΣΗΣ ΦΩΤΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΩΓΩΝΙΟΥ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ»