«Με ρύθμιση που ψηφίστηκε, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, στη Βουλή νομοθετήθηκε η άμεση άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τεχνολογίας EURO V και VI στα αστικά κέντρα Αθηνών - Θεσσαλονίκης, η οποία θεσπίστηκε υπό άλλες συνθήκες τεχνολογίας, πριν από 20 χρόνια».
Ετοιμάζεται Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον «Πράσινο Δακτύλιο» βάσει του οποίου θα επιτρέπεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων έως 2,2 τόνους στο Μικρό Δακτύλιο εφόσον πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5 ή μεταγενέστερης και εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γρ./χλμ.
Το ίδιο ισχύει για τα υβριδικά και ηλεκτρικά Ι.Χ.
Επίσης:
Απαγόρευση της κυκλοφορίας εντός μικρού Δακτυλίου στα οχήματα με ημερομηνία 1ης Άδειας Κυκλοφορίας με 1η άδεια Κυκλοφορίας πριν από το 1990 από Δευτέρα έως Πέμπτη από τις 7 το πρωί έως τις 8 το βράδυ ενώ για την Παρασκευή από τις 7 έως τις 3 το μεσημέρι.
Όλα τα υπόλοιπα οχήματα που δεν εμπίπτουν σε καμιά από τις παραπάνω κατηγορίες θα κυκλοφορούν στο μικρό Δακτύλιο με το σημερινό εκ περιτροπής σύστημα των «μονών-ζυγών».
Απαγόρευση στο Μεγάλο Δακτύλιο της κυκλοφορίας των φορτηγών άνω των 2,2 έως 12 τόνων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992.
Πράσινο σήμα
Τα οχήματα που θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν ελεύθερα θα λαμβάνουν ειδικό πράσινο σήμα. Προτεινόμενη ημερομηνία ισχύος της ρύθμισης είναι η 1η Μαΐου του 2012. Παράλληλα η νομοθετική ρύθμιση προβλέπει ότι διατηρείται η απαγόρευση κυκλοφορίας για όσα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα μεικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης δεν πληρούν τις προδιαγραφές EURO V.