Η
Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων,
ανακοινώνει ότι η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα
πραγματοποιείται στο Γραφείο 131, ισόγειο του Διοικητηρίου της Περιφέρειας (πλατεία
Πύρρου) από 26 Ιανουαρίου 2021 έως και 31 Οκτωβρίου 2021.
(Τηλέφωνο
για πληροφορίες 26510 87131].
Η
εξυπηρέτηση του κοινού λόγω των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας
από τη διασπορά COVID-19, θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού (τηλέφωνο ραντεβού:
2651064935, από τις 8:00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ.) και προσκόμισης των απαραίτητων
δικαιολογητικών.
Επίσης
οι δικαιούχοι Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ
μπορούν να απευθύνονται και στα
Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους
Απαραίτητα
δικαιολογητικά:
1.
Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου
(αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)
2.
Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής
και μη παραλαβής Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ
(αναρτημένη
στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας)
3.
Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής σε ισχύ ή Απόφαση Διοικητικού Δ/ντή
Ασφαλιστικού Φορέα ή ΕΦΚΑ ή Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος από τον ΟΠΕΚΑ
(παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%)
4.
Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής
5.
Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της τελευταίας φορολογικής δήλωσης
6. Για την έκδοση νέας κάρτας δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες ή τρείς (3) για τυφλούς και Σοβαρά ή Βαριά Νοητικά Υστερούντες.
ΠΗΓΗ: www.php.gov.gr