Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018
Ημέρα της Γυναίκας: Οι λόγοι που αυτές οι γυναίκες είναι πιο άπιστες
Ισότητα και στην απιστία διεκδικούν οι γυναίκες,
που δηλώνουν ότι έχουν απατήσει τον σύντροφό τους με άτομο από το εργασιακό
τους περιβάλλον και όχι μόνο.
«Η ισότητα των φύλων είναι μια πραγματική κατάκτηση
του ανθρώπινου είδους. Δεν θα μπορούσε να κάνει εξαιρέσεις στην απιστία των
γυναικών. Σήμερα η διαφορά σε ποσοστά είναι βραχεία κεφαλή στα όρια του
στατιστικού λάθους, λίγο πάντα πιο άπιστοι εμφανίζονται οι άνδρες», λέει ο
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, MD, PSC, PhD, ουρολόγος - ανδρολόγος, πρόεδρος του
Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών και διευθυντής του Τμήματος Σεξουαλικής Υγείας
στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.
Εξάλλου έρευνες σε όλο τον δυτικό κόσμο έχουν
δείξει ότι υπάρχει συσχέτιση μεταξύ του επαγγέλματος και της συχνότητας της
απιστίας.
Ας δούμε ποιες κατηγορίες επαγγελμάτων είναι οι πιο
«άτακτες», αλλά και γιατί οι συγκεκριμένες γυναίκες απιστούν:
Νοικοκυρές
Αγόγγυστα στην υπηρεσία της οικογένειας 24/7. Ή
μήπως όχι; Τη μεγαλύτερη συχνότητα απιστίας στις γυναίκες παρατήρησαν οι
ειδικοί στο πιο κλασικό «επάγγελμα» της ελληνικής κοινωνίας, που εύηχα
ονομάζεται νοικοκυρά, ενώ, απλά, είναι άνεργη σύζυγος και τροφός παιδιών, χωρίς ένσημα ΙΚΑ...
«Μια άνεργη γυναίκα πρέπει κάπου να διοχετεύσει τα
χαμένα όνειρά της. Η ερωτική έρημος των ζευγαριών θα «σπρώξει» την οικοδέσποινα
σε αμαρτίες, που της στερεί η
οικοκυρική, ανούσια καθημερινότητα», τονίζει ο Δρ. Κωνσταντινίδης.
Δημοσιογράφοι
Δεύτερο σε συχνότητα απιστίας ήταν το δημοφιλές
σήμερα επάγγελμα των δημοσιογράφων, που είναι το άγιο δισκοπότηρο για πολλούς
φιλόδοξους νέους και νέες, σύμφωνα με μελέτες.
«Οι κυρίες
της πέμπτης εξουσίας - ίσως και της πρώτης σήμερα - εξουσιάζοντας την
είδηση, την πληροφορία και τον κόσμο, αποκτούν αφροδισιακές ιδιότητες και ικανότητες, αφού, ως γνωστόν, το σεξ και
η εξουσία είναι δυο όψεις του ίδιου
νομίσματος. Οι δημοσιογράφοι γράφουν για τις ζωές των άλλων, των αμαρτωλών,
γιατί οι ενάρετοι, ως γνωστόν, δεν ενδιαφέρουν κανένα, αφού καλή είδηση είναι μόνο η κακή είδηση.
Οι ζωές των άλλων έχουν ενδιαφέρον μόνο όταν
προβάλλουν δικές μας αμαρτωλές σκέψεις, που πολλές φορές γίνονται και πράξεις»,
λέει με τη σειρά του ο χειρουργός ουρολόγος – ανδρολόγος, συνεργάτης του
Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών, Χρήστος Φλιάτουρας.
Δικηγόροι
Οι ταπεινωμένοι από την αδικία πολίτες και ειδικά
οι άνδρες, που στον γάμο τους διαπίστωσαν ότι έπεσαν θύματα απιστίας, βρίσκουν
στις γυναίκες δικηγόρους τον ιδανικό εξομολογητή, που θα καταργήσει την εντολή
«ους ο θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω».
Οι γυναίκες δικηγόροι έχουν ένα πλεονέκτημα
συγκριτικά με τους άνδρες συναδέλφους τους, λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του
Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών. Τον άνδρα που απέρριψε μια γυναίκα, θα τον
αγαπήσουν, όπως μια μητέρα αγαπά το πιο δυστυχισμένο παιδί της.
«Αυτό είναι το γονίδιο της μητρότητας και
προστασίας των αδυνάτων, που η γυναικεία φύση έχει σε αφθονία. Στην αρχή θα τον
ακούσει, μετά θα τον ερωτευτεί…». Οι πιο επικίνδυνοι αντίζηλοι των ανδρών δεν
είναι οι δυνατοί, αλλά οι αδύναμοι. Που, ως θύματα θηλυκοποιούνται, άρα
προσεγγίζουν την γυναικεία ψυχή με τους ίδιους κώδικες», επισημαίνει,
αποκωδικοποιώντας ξεκάθαρα τις συμπεριφορές των δύο φύλων.
Αεροσυνοδοί
Από τη λίστα με τα πιο άπιστα γυναικεία επαγγέλματα
δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αεροσυνοδοί. Οι γυναίκες, με τις στολές ανδρικού
συνήθως στυλ, ασκούν μια ασυνήθιστη γοητεία στους επιβάτες των
αερογραμμών, που, εντυπωσιασμένοι από την
ευγενική αυστηρότητα - που υπηρετεί μια συνήθως όμορφη αεροσυνοδός - προσπαθούν
να τις εντυπωσιάσουν με λόγια του αέρα και να τις προκαλέσουν σε περιπέτειες.
«Στα σύννεφα και κοιτώντας τον κόσμο από ψηλά,
όλοι μεταμορφώνονται από άχρωμοι,
συνηθισμένοι άνθρωποι σε ιδανικές πετυχημένες εκδοχές του Μίστερ Γκρέι, που θα
φορέσει το γοβάκι στην Σταχτοπούτα. Οι άνθρωποι, όταν κλείσουν την πόρτα του
σπιτιού τους, κλειδώνουν τις ενοχές και
τις απαγορεύσεις εντός, αφήνοντας τις αισθήσεις να τους οδηγήσουν σε αμαρτίες,
που σχεδόν πάντα είναι ηδονικές», εξηγεί ο κ. Φλιάτουρας.
Διασκέδαση
Οι γυναίκα πίσω από τον πάγκο του μπαρ, που
θεωρητικά περιορίζει τις πολλές επαφές των εντός με τους εκτός, ανεβάζει τον
πήχη της επιθυμίας επικίνδυνα, σε
συνδυασμό με το άφθονο αλκοόλ που ναρκώνει όλες τις αντιστάσεις των ηθικών
ανθρώπων, που θέλουν να γίνουν ανήθικοι, έστω και για μια βραδιά…
Οι barwomen, αντικείμενο πόθου όλων των ανδρών,
αποκτούν θεϊκές ιδιότητες, γιατί η απόσταση της μπάρας υψώνει εμπόδια, μεν,
φυσικά, γκρεμίζει, όμως, τους φράκτες
των αναστολών.
«Ο έρωτας τρέφεται από τα εμπόδια και πεθαίνει όταν
αυτά εκλείψουν. Οι γυναίκες πίσω από τη μπάρα - εμπόδιο στις θανατηφόρες
διαθέσεις του άγριου πλήθους, κάποια
στιγμή θα ενδώσει σε κάποιον τυχερό, που αυτή θα επιλέξει, για την ανθρωποθυσία
που η μοίρα την επέλεξε να εκτελέσει ως ιέρεια στον βωμό του Διονύσου, έστω και
για μια βραδιά», λένε οι ειδικοί του Ανδρολογικού Ινστιτούτου.
Ηθοποιοί
Οι ηθοποιοί (ποιούσες ήθος) γυναίκες ξέρουν πολύ
καλά πως η τέχνη αντιγράφει τη ζωή, αλλά και πως, μια ζωή χωρίς τέχνη δεν
αξίζει να τη ζει κανείς.
«Έχουμε την τέχνη, για να μην πεθάνουμε από την
αλήθεια της ζωής, έλεγε ο Νίτσε. Σε ένα τόσο παθιασμένο περιβάλλον, με τις
αισθήσεις στο ζενίθ, με την έκσταση της Ιωάννας της Λωραίνης και το πάθος της
Πασιφάης, η ηθοποιός μεταμορφώνεται σε μια Μποβαρύ, όχι μόνο στη σκηνή, αλλά
και στην πραγματική ζωή.
Εξάλλου, αν ήθελε να υπηρετήσει την Αγία
Οικογένεια, θα γινόταν νοικοκυρά και όχι ηθοποιός. Στην περίπτωση των ηθοποιών,
τα ρούχα κάνουν τον παπά και οι ηρωίδες του πάθους στη σκηνή, σαν έτοιμες από
καιρό, κάνουν τα πάθη τέχνη στη ζωή, υπηρέτριες της ματαιόδοξης φύσης τους»,
σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινίδη.
Γιατροί, νοσοκόμες
Η στολή και ο πόνος είναι γνωστό πόσο αφροδισιακά
λειτουργούν στον αμαρτωλό ανθρώπινο εγκέφαλο. Οι γυναίκες που εξουσιάζουν τον
πόνο του ασθενούς, ντυμένες με μια αυστηρότητα, συνήθως στα λευκά, που
συμβολίζουν την αθωότητα - άρα και το
ανάποδό της, την αμαρτία - φαίνεται πως αποτελούν αντικείμενο πόθου των ανδρών,
που αφήνονται στη θαλπωρή της ίασης στα μαγικά τους χέρια…
Αν προσθέσουμε και την ανθρώπινη αδυναμία των
γυναικών να προστατεύουν τους ασθενείς, είναι πολύ πιθανό να προσφέρουν, εκτός
από τις επαγγελματικές τους ικανότητες, και την ανάγκη τους να ερωτευτούν ένα
παραδομένο αρσενικό, άρα εύκολα εξουσιαζόμενο, άρα έντονα ερωτικό.
Οικονομική εξουσία
Στη σύγχρονη κοινωνία πολλές γυναίκες, πλέον, δεν
είναι κλεισμένες στην κουζίνα, αλλά μέσα σε αυστηρά γραφεία τραπεζών και
εταιριών (σε μια τράπεζα οι γυναίκες αποτελούν τη μεγάλη πλειοψηφία).
Τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη ομίλων και εταιριών
είναι σε σημαντική αναλογία γυναίκες και όχι μόνο άνδρες, όπως παλιά.
Αν η απιστία του ανδρικού πληθυσμού είχε μια βασική
πηγή, την εξουσία, τη δύναμη και το χρήμα, τότε το ανδρικό αυτό προνόμιο σήμερα μεταφέρεται
φυσικά και στον γυναίκειο πληθυσμό ισότιμα.
Σύμφωνα με τον κ. Φλιάτουρα, τα στερεότυπα, που
ήθελαν τους άνδρες αποκλειστικά φορείς της εξουσίας, άρα και της αμαρτίας,
πέφτουν όπως οι χάρτινοι πύργοι και δεν αντέχουν σε καμία σοβαρή κριτική,
πλέον, αφού γνωρίζουμε πως η εξουσία είναι μια κύρια διαφθορέας της ανθρώπινης
φύσης, ανδρικής και γυναικείας.
Πολιτικοί
Χωρίς να είναι, βέβαια, μεγάλος ο αριθμός τους, όσο
των ανδρών, τουλάχιστον δειλά - δειλά αρχίζει να διαμορφώνεται ένα ανοδικό
ρεύμα και στον τομέα αυτό. Πολλές γυναίκες πολιτικοί, μάλιστα, έχουν μακράν
καλύτερες επιδόσεις από τους άνδρες συναδέλφους τους.
«Όπως δείξαμε σε προηγούμενη έρευνά μας, οι άνδρες
πολιτικοί είναι συχνά πιο άπιστοι ακόμη και από τους δικηγόρους, με το
φαινόμενο να αποδίδεται στην αφροδισιακή σχέση της εξουσίας με την απιστία»,
εξηγεί ο επικεφαλής ερευνητής Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.
«Οι γυναίκες πολιτικοί δεν είναι οι πιο άπιστες
συγκριτικά με τα άλλα επαγγέλματα. Μια λογική εξήγηση είναι πως μια γυναίκα
πολιτικός, σύζυγος, μητέρα και εργαζόμενη μάλλον δεν έχει χρόνο για
«ξενοπερπατήματα».
Μια δεύτερη πιθανή εξήγηση είναι πως ο άνδρας, μπροστά σε
μια γυναίκα με εξουσία πολιτική, συνήθως το βάζει στα πόδια, γιατί από τη μαμά
του έμαθε πως μόνο ο άνδρας φορά παντελόνια. Άρα η πολιτικός γυναίκα δεν έχει
αντικειμενικά μεγάλη επιλογή σε έναν πληθυσμό που φοβάται να την φλερτάρει και
αναγκαστικά μένει στη πλευρά της υποχρεωτικής αρετής».