Μείωση κατά 27% εμφανίζει η κατανάλωση του ψωμιού, τα τελευταία ένα, δύο χρόνια στη χώρα μας. Ωστόσο η μείωση αυτή δεν οφείλεται στην κρίση, αλλά στην αλλαγή των διατροφικών συνηθειών, λόγω δίαιτας ή λόγω υγείας, ενώ επίσης η τιμή του ψωμιού δεν θεωρείται σημαντικός λόγος μείωσης της κατανάλωσης, καθώς μόνο 1 στους 10 καταναλωτές θεωρεί σημαντικό λόγο μείωσης της κατανάλωσης για λόγους οικονομίας.
Αυτά προκύπτουν από έρευνα, σε δείγμα 810 καταναλωτών και 207 αρτοποιών, τις πρώτες μέρες Απριλίου του 2011, από την εταιρεία Marc ΑΕ για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος.
Η Ομοσπονδία, όπως ανέφερε σε συντέντευξη Τύπου ο πρόεδρός της κ. Μ. Μούσιος ''χτυπάει το καμπανάκι'' στο υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, προκειμένου να υπάρξει διάλογος για τα κριτήρια που πρέπει να τεθούν στο πλαίσιο της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, που επιδιώκει η κυβέρνηση, «ώστε να μην φτάσουμε στο σημείο, από τον επόμενο μήνα, να αγοράζουμε ψωμί από κομμωτήρια, βενζινάδικα ή από άλλα καταστήματα, χωρίς να τηρούνται οι ελάχιστες προϋποθέσεις προστασίας της υγείας του καταναλωτή».
Αυτά προκύπτουν από έρευνα, σε δείγμα 810 καταναλωτών και 207 αρτοποιών, τις πρώτες μέρες Απριλίου του 2011, από την εταιρεία Marc ΑΕ για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος.
Η Ομοσπονδία, όπως ανέφερε σε συντέντευξη Τύπου ο πρόεδρός της κ. Μ. Μούσιος ''χτυπάει το καμπανάκι'' στο υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, προκειμένου να υπάρξει διάλογος για τα κριτήρια που πρέπει να τεθούν στο πλαίσιο της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, που επιδιώκει η κυβέρνηση, «ώστε να μην φτάσουμε στο σημείο, από τον επόμενο μήνα, να αγοράζουμε ψωμί από κομμωτήρια, βενζινάδικα ή από άλλα καταστήματα, χωρίς να τηρούνται οι ελάχιστες προϋποθέσεις προστασίας της υγείας του καταναλωτή».