Η
κυβέρνηση παρουσίασε το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με την
ονομασία «Ελλάδα 2.0».
Από τα
μεγάλα έργα υποδομής του εθνικού σχεδίου, απουσιάζει όπως ήταν γνωστό από καιρό,
ο οδικός άξονας «Ιωάννινα-Κακαβιά».
Τελικά
το πράσινο φως πήραν δύο οδικά έργα: ο Ε65 και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.
Επένδυση-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ε-65 ΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ (452 εκατ. ευρώ):
Αυτοκινητόδρομος Τρίκαλα – Γρεβενά – Εγνατία Οδός (κεντρικός δρόμος, δρόμοι εξυπηρέτησης/δρόμοι σύνδεσης και συμπληρωματικές εργασίες), συνολικού μήκους 70,47 χλμ. Ολοκληρώνεται έτσι, με την κατασκευή του βόρειου τμήματός του, ο Ε65, ένας από τους βασικούς αυτοκινητοδρόμους της χώρας που συνδέει την Κεντρική Ελλάδα με τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία και φέρνει ταυτόχρονα πιο κοντά ολόκληρη τη νότια Ελλάδα με τα βόρεια σύνορά μας και την Ευρώπη.
Επένδυση
-ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΗΤΗΣ (427 εκατ. ευρώ):
Επένδυση
στην κατασκευή του ΒΟΑΚ που θα συνδέσει τις 4 μεγάλες πόλεις της Κρήτης
αναβαθμίζοντας την μεγαλύτερη τουριστική περιοχή της χώρας και εκσυγχρονίζοντας
το νησί. Η επένδυση θα βελτιώσει καταλυτικά την οδική ασφάλεια και θα
κινητοποιήσει πολλές επιπλέον περιφερειακές επενδύσεις.
Επένδυση
-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (450 εκατ. ευρώ):
Αποκατάσταση
του οδικού δικτύου και επισκευή επικίνδυνων οδοστρωμάτων σε διάφορες περιοχές
της χώρας προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο λειτουργίας και ασφάλειας των
οδικών μεταφορών. Το πρόγραμμα μειώνει τους κινδύνους οδικών ατυχημάτων και τις
συνέπειές τους (απώλειες ζωής, τραυματισμοί, αναπηρίες) και έχει θετικές
αναπτυξιακές επιπτώσεις, ιδίως στις περιοχές με υψηλή φόρτιση του οδικού δικτύου
-λόγω τουρισμού- στη διάρκεια των θερινών μηνών.