Η αλλαγή διατομής από τετράιχνη, σε δίιχνη, ουσιαστικά
υποβιβάζει τον οδικό άξονα σε εθνική οδό η οποία θεωρούμε ότι δεν μπορεί να
ανταποκριθεί στο σημερινό, αλλά και στο μελλοντικό
κυκλοφοριακό φορτίο, μη διασφαλίζοντας τη βέλτιστη οδική ασφάλεια. Προτείνεται
δε ερήμην της Περιφέρειας, η οποία επιτακτικά τόσο επί προηγούμενης πολιτικής
ηγεσίας, όσο και επί νέας, έθετε το αίτημα ένταξης του έργου- με την αρχική του
μελέτη- σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, έχει ενημερώσει
για τις εκκρεμότητες που υπάρχουν στις οδικές υποδομές της Ηπείρου τον
Πρωθυπουργό, ενώ από τις 23 Ιουλίου 2019 αναμένει απάντηση από τον
Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κων. Καραμανλή στο γραπτό αίτημά του για συνάντηση,
προκειμένου να συζητηθεί λίστα εκκρεμών ζητημάτων που αφορούν το
Υπουργείο του.
Σε αυτή περιλαμβάνεται τόσο η επέκταση της Ιόνιας Οδού προς
Κακαβιά, όσο και η σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τη γέφυρα Καλογήρου, για την
οποία- μετά από συνεχείς οχλήσεις με δεδομένη τη δέσμευση πόρων από το Ε.Π.
«Ήπειρος 2014-2020»- προεκλογικά παραχωρήθηκε στην Περιφέρεια το
δικαίωμα υλοποίησης του έργου. Μετεκλογικά όμως οι υπηρεσίες του
Υπουργείου Υποδομών ενημέρωσαν πως χρειάζεται νέα γεωτεχνική μελέτη που οδηγεί
σε περαιτέρω καθυστέρηση την κατασκευή του και ενδεχομένως σε απώλεια
κοινοτικών πόρων.
Δυστυχώς παρά την αλλαγή Πολιτικής Ηγεσίας στο Υπουργείο
Υποδομών, δεν φαίνεται να έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι
υπηρεσίες του. Οφείλουν σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της Ηπείρου και για
τα οποία η Περιφέρεια έχει συνυπευθυνότητα να υπάρχει συνεργασία και να μην
δρουν με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο.